quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Onufriev het volgende:
Soms heb ik wel het idee om eens naar buiten te gaan
Jazeker, dat heb ik weleens.quote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef Patje1987 het volgende:
Heb je wel eens dat je onder invloed bent van drank ofzo en dat je dan een idee krijgt waarvan je denkt: Hey dat wil ik ooit nog wel eens doen?
Ik wil ooit nog wel een camperen in de bossen en dan een wild hert wurgen om die vervolgens op te eten op de barbecue.
;P:P:P:P:P:Pquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef waj1 het volgende:
[..]
Jazeker, dat heb ik weleens.
Of ik die ideeen hier wil plaatsen,
Nee
Ok kom maarquote:
Nee hij moet maar op de gok komen. HIHI KOMENquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hij moet maar op de gok komen. HIHI KOMEN
Ik ben serieus de straat op gegaan om een hert te zoeken want het klonk toen als een goed idee, gelukkig heb ik er toen geen gevonden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef deepart het volgende:
Als ik dronken ben wil ik vaak op mijn vloerkleed gaan rollen zoals een hond.
Gekookt of gebakken ?quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eieren tegen SSB zn hoofd gooien
gr gr
Krabbendijkequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef KapiteinKringspier het volgende:
oh, ik wil soms naar me buurvrouw komen, komen, en dan weer gaan.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Klaploper het volgende:
Ik wil midden in een grote stad een arena maken waar honderden zwervers tegen elkaar vechten. De winnaar, dat is degene die het langst in het gevecht blijft, krijgt een huis.
Met die twee polio linkerhanden van je? succesquote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil ooit nog wel een camperen in de bossen en dan een wild hert wurgen om die vervolgens op te eten op de barbecue.
Jaquote:
Clappe L' Eau Pairequote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Klaploper het volgende:
Ik wil midden in een grote stad een arena maken waar honderden zwervers tegen elkaar vechten. De winnaar, dat is degene die het langst in het gevecht blijft, krijgt een huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA CBS
Daar zou ik dus echt niet gaat eten dan...quote:Op maandag 11 april 2011 22:22 schreef trolololo het volgende:
Een Japans restaurant oprichten naast de kerncentrale van Tsjernobyl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Dat is goed timen dan, wachten tot ze 'doei' zegt en spugen maarquote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Document1 het volgende:
Ik wil graag een hoer neuken en dr daarna in dr bek spugen omdat het niet lekker was.
Gewoon met een slagaderlijke bloeding je ding gaan doen... jah dat is echt een goed ideequote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef deepart het volgende:
Door het glas van een deur lopen en dan weer terug naar binnen lopen door dat gat en dan alsnog de deur openen met de klink alsof er niets aan de hand is.
oh. ik snap het al. dat is geen Vreemd idee voor de meesten hier.quote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
In hele grote tieten knijpen, eraan voelen.. ja zoiets. Vanaf cup E.
Nee, volgens mij is dat gewoon dagelijkse kost...quote:Op maandag 11 april 2011 23:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh. ik snap het al. dat is geen Vreemd idee voor de meesten hier.
Volgens mij was dat plaatje in het verkeerde topic!quote:
Haha, nee ik bedacht me opeens dat ik mijzelf wel erg weggeef daarmee.quote:Op maandag 11 april 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij was dat plaatje in het verkeerde topic!
Of wil je dat eens een keertje flikken bij iemand?
Ja voor je het weet ligt jouw lijk daar straks met rode striemen op de keel op het bed, en zit je neukertje in de gevangenis!quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedacht me opeens dat ik mijzelf wel erg weggeef daarmee.
Als je het leven kon saven als in een videogame dan zou ik het wel willen proberen en daarna weer met die savegame verdergaan.
Maar irl lijkt het me een beetje te koud en gevaarlijk.
Dubbele straf omdat het een hatecrime isquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor je het weet ligt jouw lijk daar straks met rode striemen op de keel op het bed, en zit je neukertje in de gevangenis!
quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dubbele straf omdat het een hatecrime is
Het kan ook andersom btw:quote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor je het weet ligt jouw lijk daar straks met rode striemen op de keel op het bed, en zit je neukertje in de gevangenis!
Dromen is leuk!quote:
Je spreekt van een droomwereldquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Haha, nee ik bedacht me opeens dat ik mijzelf wel erg weggeef daarmee.
Als je het leven kon saven als in een videogame dan zou ik het wel willen proberen en daarna weer met die savegame verdergaan.
Maar irl lijkt het me een beetje te koud en gevaarlijk.
Wow je beantwoord mijn bericht gewoon boven m'n berichtquote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het kan ook andersom btw:
[ afbeelding ]
[..]
Dromen is leuk!
Ohh bijna gelukt, ik heb nu Dquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
In hele grote tieten knijpen, eraan voelen.. ja zoiets. Vanaf cup E.
Kom jij uit Leiden?quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Hpzone het volgende:
Bij zo'n klaverblad snel de weg oversteken en in het midden tussen de bomen een nachtje kamperen. Omdat het kan.
Wat een grappig neuqsex plaatje.quote:Op maandag 11 april 2011 23:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het kan ook andersom btw:
[ afbeelding ]
[..]
Dromen is leuk!
quote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Klaploper het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ohh bijna gelukt, ik heb nu D
been there done that,quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef Snackie017 het volgende:
ik wil een keer een auto helemaal total loss rijden, of er 1 door midden trekken door de trekhaak met een lange ketting aan een boom te knoppen en dan vol gas wegrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |