abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:32:40 #126
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_96730871
Tsja. Dat Android op een notebook. Ik zie het nog niet. Is het daar überhaupt klaar voor. 3.0 Zou voor tablets zijn. Maar dat is geen notebook. Wanneer komt dat? 4.0? Of is het al redelijk geschikt?
Ik denk dat een linux met tablet-modus een betere opties was geweest.
pi_96731370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja. Dat Android op een notebook. Ik zie het nog niet. Is het daar überhaupt klaar voor. 3.0 Zou voor tablets zijn. Maar dat is geen notebook. Wanneer komt dat? 4.0? Of is het al redelijk geschikt?
Ik denk dat een linux met tablet-modus een betere opties was geweest.
Waar zie jij een notebook dan? We hebben het hier nog steeds over een tablet.
Of had je eigenlijk hier willen posten?

P.S. Waarom zet Fok een link naar een TT niet meer automatisch om naar de TT?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_98597250
*Kick*
Ik heb er ook eentje besteld, met dock. Levertijd zou 1 week zijn...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:18:46 #129
327191 RobertNL
For your gear.
pi_98602354
Gisteren mijn transformer weer terug van RMA, perfecte service, gerepareerd voor 60 euro.
en bijna niks van te zien.

wat mij opviel is:
- 1 schroefje bij de connector is nu gewoon silver kleurig ipv bruin
- serienummer is niet meer aanwezig (zit een nieuwe rand om het scherm).

Na het betalen v/d rekening binnen 3 werkdagen weer in huis!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_99060172
Vorige week woensdag mijn levering gekregen. Het bleek alleen helaas bij het uitpakken de versie zonder dock te zijn |:(
Uiteraard heb ik gelijk Wehkamp gebeld, en er wordt een nieuwe opgestuurd. Deze moet retour. Helaas verkoopt Wehkamp alleen losse tablets en complete sets, anders hadden ze een dock kunnen nasturen. Maar nu ligt er dus al 6 dagen een tablet op mijn eettafel waar ik niet aan mag komen.
Maar... De nieuwe is nu as-we-speak onderweg naar het DHL-servicepunt (omdat ik een paar dagen weg was en de levertijd niet duidelijk was, wilde ik niet gokken dat ze voor Jan met de korte achternaam aan de deur zouden staan, en het servicepunt is hier twee straten vandaan). Ik zit met smart te wachten op de SMS dat hij is aangekomen!
* Pandora73 ongeduldig ijsbeert
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:17:54 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99072368
:D Des te groter is het plezier dat je er dan eindelijk mee mag spelen... :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99075925
Dat zal dan morgenmiddag pas worden... Vandaag zat hij er niet bij, vertelde de meneer van het Servicepunt me. Hopelijk dan morgen... Alleen jammer dat ik donderdag weer moet werken en de afgelopen dagen vrij was. Maar goed...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_99106113
Heb er ook eentje besteld, hopelijk komt hij snel. Kan ik er lekker mee spelen in de vakantie!
Alles over de nieuwe Samsung Galaxy S3!
pi_99107251
Ik heb er 1 voor een paar weken terug bij de media markt gekocht en ik ben er zeer tevreden mee.
alleen toch een keer zo'n toetsenbord dock er bij kopen :)
verdubbelt de batterijduur blijkbaar en dat is altijd handig :) ^O^
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_99130244
Ik heb hem binnen en hij is echt helemaal geweldig!
Moet nog wel een paar dingen uitvogelen (stomme dingen als hoe ik ervoor zorg dat hij niet automatisch naar m.facebook.com gaat als ik gewoon de normale site wil hebben enzo) maar ik ben er echt heeeeel erg blij mee!

* Pandora73 snel weer verder gaan spelen...

In het kader van de luxeproblemen: mijn telefoon lijkt ineens heel erg klein en ik probeer nu soms mijn laptop ook via het scherm te bedienen (wat natuurlijk niet lukt) :')

Overigens reageert hij wel o-n-t-z-e-t-t-e-n-d traag hier op het aangesloten toetsenbord... Twee seconden per letter of zo. En dubbele letters pakt ie meestal als enkele. Hm, eens kijken of dat binnenkort nog beter gaat...

[ Bericht 21% gewijzigd door Pandora73 op 06-07-2011 22:24:21 ]
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:44:11 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_99135494
Ligt vast aan de hardware van je toetsenbord dan, ff terugsturen!

( :P Geintje! Zal misschien ergens een fix voor zijn o.i.d.)

Veel speelplezier nog. Kan me voorstellen dat het gaaf werkt, dat touchscreen/real keys. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_99170927
Geen idee eerlijk gezegd. Als ik gewoon in Google zit, of in "word", dan werkt het wel gewoon. Maar hier op Fok dus voor geen meter. 8)7
Maar goed, voor de rest ben ik er nog steeds erg blij mee.
En hij werkt ook goed als navigatie trouwens. Als je vantevoren de route al plant en de navigatie start als je nog binnen WiFi-bereik bent, downloadt hij kennelijk de kaarten al. Ik heb in ieder geval van Ede naar Emst kunnen navigeren ermee (zo'n 60 km). En als je op een stuk route zit waar tijdelijk niets gebeurt qua afslagen of zoiets, dan gaat ie een minuut na de laatste aanwijzing automatisch in een gedimde stand, en tegen de tijd dat er weer een aanwijzing komt, gaat ie ook vanzelf weer "helderder". Erg slim, dat ding!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:42:14 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99178517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Pandora73 het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd. Als ik gewoon in Google zit, of in "word", dan werkt het wel gewoon. Maar hier op Fok dus voor geen meter. 8)7
Maar goed, voor de rest ben ik er nog steeds erg blij mee.
En hij werkt ook goed als navigatie trouwens. Als je vantevoren de route al plant en de navigatie start als je nog binnen WiFi-bereik bent, downloadt hij kennelijk de kaarten al. Ik heb in ieder geval van Ede naar Emst kunnen navigeren ermee (zo'n 60 km). En als je op een stuk route zit waar tijdelijk niets gebeurt qua afslagen of zoiets, dan gaat ie een minuut na de laatste aanwijzing automatisch in een gedimde stand, en tegen de tijd dat er weer een aanwijzing komt, gaat ie ook vanzelf weer "helderder". Erg slim, dat ding!
Heb je al een andere browser voor FOK geprobeerd? De stock browser heeft wat problemen met sommige fora (of andere invoer velden).
pi_99189177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb hem binnen en hij is echt helemaal geweldig!
Moet nog wel een paar dingen uitvogelen (stomme dingen als hoe ik ervoor zorg dat hij niet automatisch naar m.facebook.com gaat als ik gewoon de normale site wil hebben enzo) maar ik ben er echt heeeeel erg blij mee!

[me=Pandora73] snel weer verder gaan spelen...
[/me]

In het kader van de luxeproblemen: mijn telefoon lijkt ineens heel erg klein en ik probeer nu soms mijn laptop ook via het scherm te bedienen (wat natuurlijk niet lukt) :')

Overigens reageert hij wel o-n-t-z-e-t-t-e-n-d traag hier op het aangesloten toetsenbord... Twee seconden per letter of zo. En dubbele letters pakt ie meestal als enkele. Hm, eens kijken of dat binnenkort nog beter gaat...
voor facebook gebruik ik gewoon de facebook app die je kunt downloaden in de market. :)
I am a child of God
God is not dead.
pi_99298741
Ik heb hem in ieder geval nu zo ingesteld dat hij voortaan als desktop wordt herkend Dus dat scheelt aanzienlijk.
Een nieuwe browser heb ik nog niet geprobeerd, maar ga ik komende week mee aan de gang.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_99312382
hoe heb je dat ingesteld dan?
I am a child of God
God is not dead.
  maandag 11 juli 2011 @ 11:02:47 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99312894
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 10:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe heb je dat ingesteld dan?
Browser, instellingen, en dan gebruikersagent (dit even uit mijn hoofd, aangezien ik de pad niet bij me heb).
  maandag 11 juli 2011 @ 21:12:40 #143
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99338080
Gelukkig! vandaag weer een mailtje van Salland, en weer is het Tobo uitgesteld, nu tot vrijdag.
Ben pas vanaf de 26-05 aan het wachten, helaas kan Salland er niks aan doen.

Als meer mensen daar het dock in bestelling hebben, let wel even op de prijs. Die was 5 euro verlaagd. Vandaag even een mailtje gestuurd, en meteen die 5 euro terug (snel verdient in 1 minuutje :))
  Redactie Games maandag 11 juli 2011 @ 21:36:00 #144
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_99339763
Hebben ze nog wat anders dan dat lelijk copperbrown/gold plated kleurtje? Ik vind dat gewoon fakking lelijk van dat ding.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 11 juli 2011 @ 21:53:52 #145
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99340941
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben ze nog wat anders dan dat lelijk copperbrown/gold plated kleurtje? Ik vind dat gewoon fakking lelijk van dat ding.
Nee
pi_99343129
Zijn er al wat ervaringen? Hoe zijn de ervaringen met citrix? En hoe gaat de upgrade naar 3.1?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:47:16 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99355509
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er al wat ervaringen? Hoe zijn de ervaringen met citrix? En hoe gaat de upgrade naar 3.1?
3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.
Met een beetje geluk hebben we over een week of wat 3.2 al :)
pi_99361777
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.
Met een beetje geluk hebben we over een week of wat 3.2 al :)
Ah, mooi, ik zal het doorgeven O+
pi_99390209
Ik wil eigenlijk een Tablet voor eigen gebruik ( die dinge lijken me mega chill ).
Maar moet ook nog een (mini) laptop voor studie hebben.

De (mini)-laptop hoeft niks te kunnen naast beetje internetten en word-zooi.
Is dit ding + dock een alternatief, zodat ik niet voor allebei geld moet uitgeven?
  woensdag 13 juli 2011 @ 07:27:17 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_99400792
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef Gafietsen het volgende:
Ik wil eigenlijk een Tablet voor eigen gebruik ( die dinge lijken me mega chill ).
Maar moet ook nog een (mini) laptop voor studie hebben.

De (mini)-laptop hoeft niks te kunnen naast beetje internetten en word-zooi.
Is dit ding + dock een alternatief, zodat ik niet voor allebei geld moet uitgeven?
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.
Denk dat het typen gewoon goed gaat, maar verwacht niet dat je documenten vergaand kan opmaken zoals op een volledige laptop of pc wel kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')