Waar zie jij een notebook dan? We hebben het hier nog steeds over een tablet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Tsja. Dat Android op een notebook. Ik zie het nog niet. Is het daar überhaupt klaar voor. 3.0 Zou voor tablets zijn. Maar dat is geen notebook. Wanneer komt dat? 4.0? Of is het al redelijk geschikt?
Ik denk dat een linux met tablet-modus een betere opties was geweest.
Heb je al een andere browser voor FOK geprobeerd? De stock browser heeft wat problemen met sommige fora (of andere invoer velden).quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Pandora73 het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd. Als ik gewoon in Google zit, of in "word", dan werkt het wel gewoon. Maar hier op Fok dus voor geen meter.![]()
Maar goed, voor de rest ben ik er nog steeds erg blij mee.
En hij werkt ook goed als navigatie trouwens. Als je vantevoren de route al plant en de navigatie start als je nog binnen WiFi-bereik bent, downloadt hij kennelijk de kaarten al. Ik heb in ieder geval van Ede naar Emst kunnen navigeren ermee (zo'n 60 km). En als je op een stuk route zit waar tijdelijk niets gebeurt qua afslagen of zoiets, dan gaat ie een minuut na de laatste aanwijzing automatisch in een gedimde stand, en tegen de tijd dat er weer een aanwijzing komt, gaat ie ook vanzelf weer "helderder". Erg slim, dat ding!
voor facebook gebruik ik gewoon de facebook app die je kunt downloaden in de market.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:15 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb hem binnen en hij is echt helemaal geweldig!
Moet nog wel een paar dingen uitvogelen (stomme dingen als hoe ik ervoor zorg dat hij niet automatisch naar m.facebook.com gaat als ik gewoon de normale site wil hebben enzo) maar ik ben er echt heeeeel erg blij mee!
[me=Pandora73] snel weer verder gaan spelen...
[/me]
In het kader van de luxeproblemen: mijn telefoon lijkt ineens heel erg klein en ik probeer nu soms mijn laptop ook via het scherm te bedienen (wat natuurlijk niet lukt)![]()
Overigens reageert hij wel o-n-t-z-e-t-t-e-n-d traag hier op het aangesloten toetsenbord... Twee seconden per letter of zo. En dubbele letters pakt ie meestal als enkele. Hm, eens kijken of dat binnenkort nog beter gaat...
Browser, instellingen, en dan gebruikersagent (dit even uit mijn hoofd, aangezien ik de pad niet bij me heb).quote:
Neequote:Op maandag 11 juli 2011 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben ze nog wat anders dan dat lelijk copperbrown/gold plated kleurtje? Ik vind dat gewoon fakking lelijk van dat ding.
3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef RenRen- het volgende:
Zijn er al wat ervaringen? Hoe zijn de ervaringen met citrix? En hoe gaat de upgrade naar 3.1?
Ah, mooi, ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
3.1 is super makkelijk te installeren en alles lijkt net wat soepeler te werken.
Met een beetje geluk hebben we over een week of wat 3.2 al
Daarom heb ik hem gekocht, maar ik heb het dock nog niet. Dus nog niet kunnen testen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:51 schreef Gafietsen het volgende:
Ik wil eigenlijk een Tablet voor eigen gebruik ( die dinge lijken me mega chill ).
Maar moet ook nog een (mini) laptop voor studie hebben.
De (mini)-laptop hoeft niks te kunnen naast beetje internetten en word-zooi.
Is dit ding + dock een alternatief, zodat ik niet voor allebei geld moet uitgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |