Ik heb vandaag een asus transformer gekocht, met dock, en die wilde ook gelijk een update halen, toen ie via wifi internet kon checken.
Dus er staat nu al (zonder kunstgrepen) een officiële honeycomb 3.2 op.
Zelfs mijn windows pc , diens gedeelde mappen, werden meteen zichtbaar in 'bestandsbeer'.
Er zijn echter 2, voor mij, vreemde dingen waar ik niet achter kom, zal wel heel simpel en Ohhh jaaaa zijn, denk- en hoop ik. Gaan we:
Op mijn samsung TAB (7 inch) zitten 4 'led touch 'knoppen' in de rand, 1 = menu.
Op het asus keyboardje, de dock, zit ook een speciale menu-key.
In diverse app's kan je daar de instellingen mee bereiken.
Echter zonder de dock.... hoe kom je dan in de menu's als die niet een icon er voor boven, onder, of in hun eigen scherm(pje) hebben? Er zijn namelijk wat apps die dat icoon niet zichtbaar hebben als de transformer zonder dock wordt gebruikt.
Het 2e is skype en whatsapp.
Eerst maar whatsapp, die werkt er niet op, wil ook niet installeren vanaf de market.
Dan skype, dit ging wel in een keer op de asus transformer.
MAAR LET op ik heb dus android 3.2, en wat ik niet kan vinden nadat ik skype start, het werkt ook nog allemaal, is het uitzetten!(van skype), via geen van de 4 iconen/menus zie ik nog afmelden, exit, uitloggen o.i.d..
Ook via ' smart taskbar' of een app killer in zo een 14 in 1 app, ik krijg hem niet ut...
Iemand? En oh ja, skype is btw ook de laatste versie zo uit de app market.
Overall is het een gaaf ding, 2 USB poorten in de dock, een micro usb ontvanger en muis werkten gewoon, plug and play.
Goed geluid vindt ik.
Lekker keyboardje qua aanslag, hoewel soms om onverklaarbare wijze je ineens in 2/3e a 1/4e van de zin bent die je reeds tikte, dat je daar dus plotseling tussen staat te tikken, i.p.v. achteraan waar je was, heel weird.
De agenda is zeer basaal en mist iets, namelijk m.b.t. 'om de zoveel dagen' planningen, voorziet ie gewoon niet in.
Scherm helderheid en scherpte is geweldig, net als de kijkhoek.
Het wifi gedeelte, zou b/g èn N (300 Mbps) moeten zijn, maar al ga ik boven de N router zitten met de transformer, meer dan 30 Mbps down haalt ie niet, wel 6 Mbit up.
'Ver weg' zeg 12 meter van accesspoint met muren en plafond er tussen, zakt de down snelheid niet onder de 25 Mbit. Up zakt dan wel behoorlijk, met 50% naar 3 mbit.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!