Volgens mij zijn chihuahua's even duur hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet ook dat de nakerds superduur zijn, daarvan kan ik mn hele huis inrichten met ikea zooi
Gelukkig heb ik al m'n meubels gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik weet ook dat de nakerds superduur zijn, daarvan kan ik mn hele huis inrichten met ikea zooi
Oh wat leuk! En wat een leuk idee zo met die koptelefoon!quote:Op zondag 17 april 2011 11:41 schreef mc-Piel het volgende:
Dan ook maar een fototje van mijn monster:
[ afbeelding ]
Een studiofoto welteverstaan
Mijn moeder is dol op poedels, ik heb er echt niets meequote:Op zaterdag 16 april 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zijn chihuahua's even duur hoor.
Maar goed, ik had dr drie voor nop en drie voor halve prijs.
En dit jaar nog zijn me een showchi en een chinezenpup en een poedelpup voor nop aangeboden
Ze komt van Dackelzucht Bienert in Herzogenrath! ( Duitsland dus)quote:Op zondag 17 april 2011 12:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Mooi, een chocoladebruine.![]()
Waar komt ie vandaan?
Oh gaaf. Mijn hondje komt ook van Duitse lijnen.quote:Op zondag 17 april 2011 12:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ze komt van Dackelzucht Bienert in Herzogenrath! ( Duitsland dus)
Ik heb familie die in Heerlen woont en we gaan vaak boodschappen doen in Herzogenrath.
Zodoende kwamen we op het adres.
Na de zomer krijg ik er waarschijnlijk eentje bij! Een wildkleurig dwerg teefje van 3. ( Herplaatsertje)
Leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 12:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oh gaaf. Mijn hondje komt ook van Duitse lijnen.
Een wildkleurig dwerg reutje.
Onze heeft ook een stamboom maar we willen er ook niet mee showen. Ik vind daar niet zoveel aan.quote:Op zondag 17 april 2011 12:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Leuk!
Cara is dan een standaard. Ze heeft een stamboom alleen die hebben we niet over laten schrijven naar Nederland. We hebben geen show/fok intenties met haar, daarbij komt dat ze een lichte overbeet heeft dus er valt ook niet veel mee te doen. Het is gewoon echt een familie hondje!
Hoe oud is de jouwe?
Wat een leuk koppie!quote:Op zondag 17 april 2011 12:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Onze heeft ook een stamboom maar we willen er ook niet mee showen. Ik vind daar niet zoveel aan.
Oscar is 11 weken oud.
[ afbeelding ]
En terecht!!quote:
Bij m'n ouders had ik Asko, een langhaar dwerg.quote:Op zondag 17 april 2011 12:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een leuk koppie!
Wordt hij je eerste teckel?
Ruwhaartjes zijn pittigerquote:Op zondag 17 april 2011 12:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Bij m'n ouders had ik Asko, een langhaar dwerg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijven wel leuke honden langhaartjes!Nog een waterratquote:!
De mijne vindt het ook geweldig!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |