Jij moet dat nummer nu zo erg haten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Niekess het volgende:
Afspeellijst gebruiken voor muziek..![]()
Of nee, dat moet ik nog steeds leren..![]()
Record luisteren naar 1 liedje non-stop was 4 uur ongeveer.
Heb hem nog ergens staan eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij moet dat nummer nu zo erg haten.![]()
Dat weet je dus niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
nah niet echt... doe en koop alles wat ik wil...
Hij welquote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ik had me in mijn jeugd beter op het voetbal moeten concerteren. Met wat meer doorzettingsvermogen en geluk had ik best bij een modale eredivisie club kunnen komen.
Uiteindelijk niet dusquote:
Naaien? Hé, we hebben dezelfde hobbyquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik wou dat ik vroeger op zangles was gegaan... Dan kon ik waarschijnlijk nog niet zingen maar toch
En ik wou dat ik niet gestopt was met muziekles
En ook had ik graag eerder ontdekt dat ik naaien (kleding) erg leuk vind
Maar aan de andere kant past het juist ook heel erg bij mij om elke winter iets nieuws te beginnen en in de zomer al weer afgeleid te zijnIk bedoel het is wel een typisch onderdeel van mijn karakter verder
Kom op zeg!quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naaien? Hé, we hebben dezelfde hobby
Tevens heb ik dit ook, maar ik bekijk het positief! Je hebt uiteindelijk i.i.g. veel verschillende dingen geprobeerd in je leven... en vast een hoop mooie verhalen voor anderen!quote:Maar aan de andere kant past het juist ook heel erg bij mij om elke winter iets nieuws te beginnen en in de zomer al weer afgeleid te zijnIk bedoel het is wel een typisch onderdeel van mijn karakter verder
Dat ontdekte ik al vroeg zatquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef PlaceboEffect het volgende:
's Avonds een keer naar een café gaan in Utrecht.
Na jarenlang verkondigd te hebben dat ik niet van dat 'volkse uitgaan' hield heb ik nu elk weekend de grootste lol
ja preciesquote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef PlaceboEffect het volgende:
[..]
Tevens heb ik dit ook, maar ik bekijk het positief! Je hebt uiteindelijk i.i.g. veel verschillende dingen geprobeerd in je leven... en vast een hoop mooie verhalen voor anderen!
Wat is volgens jou de zin van het leven dan?quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Daalder82 het volgende:
Socialer zijn/verenigingen opzoeken op de uni/hogeschool, ik heb daar zo'n spijt van.
En een instrument leren spelen op lagere leeftijd. (en de zin van het leven veel eerder willen hebben zien!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |