Jij moet dat nummer nu zo erg haten.quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Niekess het volgende:
Afspeellijst gebruiken voor muziek..![]()
Of nee, dat moet ik nog steeds leren..![]()
Record luisteren naar 1 liedje non-stop was 4 uur ongeveer.
Heb hem nog ergens staan eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij moet dat nummer nu zo erg haten.![]()
Dat weet je dus niet.quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef DeRakker. het volgende:
nah niet echt... doe en koop alles wat ik wil...
Hij welquote:Op maandag 11 april 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ik had me in mijn jeugd beter op het voetbal moeten concerteren. Met wat meer doorzettingsvermogen en geluk had ik best bij een modale eredivisie club kunnen komen.
Uiteindelijk niet dusquote:
Naaien? Hé, we hebben dezelfde hobbyquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik wou dat ik vroeger op zangles was gegaan... Dan kon ik waarschijnlijk nog niet zingen maar toch
En ik wou dat ik niet gestopt was met muziekles
En ook had ik graag eerder ontdekt dat ik naaien (kleding) erg leuk vind
Maar aan de andere kant past het juist ook heel erg bij mij om elke winter iets nieuws te beginnen en in de zomer al weer afgeleid te zijnIk bedoel het is wel een typisch onderdeel van mijn karakter verder
Kom op zeg!quote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naaien? Hé, we hebben dezelfde hobby
Tevens heb ik dit ook, maar ik bekijk het positief! Je hebt uiteindelijk i.i.g. veel verschillende dingen geprobeerd in je leven... en vast een hoop mooie verhalen voor anderen!quote:Maar aan de andere kant past het juist ook heel erg bij mij om elke winter iets nieuws te beginnen en in de zomer al weer afgeleid te zijnIk bedoel het is wel een typisch onderdeel van mijn karakter verder
Dat ontdekte ik al vroeg zatquote:Op maandag 11 april 2011 19:29 schreef PlaceboEffect het volgende:
's Avonds een keer naar een café gaan in Utrecht.
Na jarenlang verkondigd te hebben dat ik niet van dat 'volkse uitgaan' hield heb ik nu elk weekend de grootste lol
ja preciesquote:Op maandag 11 april 2011 19:35 schreef PlaceboEffect het volgende:
[..]
Tevens heb ik dit ook, maar ik bekijk het positief! Je hebt uiteindelijk i.i.g. veel verschillende dingen geprobeerd in je leven... en vast een hoop mooie verhalen voor anderen!
Wat is volgens jou de zin van het leven dan?quote:Op maandag 11 april 2011 20:14 schreef Daalder82 het volgende:
Socialer zijn/verenigingen opzoeken op de uni/hogeschool, ik heb daar zo'n spijt van.
En een instrument leren spelen op lagere leeftijd. (en de zin van het leven veel eerder willen hebben zien!)
quote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Was ik maar eerder aan me huiswerk begonnen.. dan zat ik vandaag dus niet tot 4uur in de nacht er aan te werken..
Hier in Delft kan je Japans zwaardvechtenquote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef Fingon het volgende:
Zwaardvechten, was ik me maar eerder bewust geweest dat het kan in nederland
inderdaad misschien had jij op 18 jarige leeftijd wel niet de benodigde behoefte of motivatie om NL kampioen te worden en had je het juist opgegeven.quote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef BrandX het volgende:
Boksen. Begonnen op mijn 32e, alsnog NL kampioen geworden 3 jaar later.
Wat nou als ik op 18-jarige leeftijd was begonnen...
Andersom denk ik ook dat je de dingen gaat doen op het moment van je leven dat je er echt aan toe bent om ze te gaan doen, dus ach.
Qua karakter niet eens zo zeer, meer in de zin van dat ik te agressief zou zijn geweest toen nogquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef remixd het volgende:
[..]
inderdaad misschien had jij op 18 jarige leeftijd wel niet de benodigde behoefte of motivatie om NL kampioen te worden en had je het juist opgegeven.
ugg dit ja :/ Gym, quelle horreur. Op mn 16e heb ik uiteindelijk een eigen racefiets op de kop getikt via marktplaats (een peugot van 30 jaar oud), sindsdien had ik een prima conditie. Had ik dat maar eerder gedaan, het is echt leukquote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh. Ik had gewild dat mijn moeder me op een populaire sport had gedaan. Dan had ik beter mee kunnen komen met Gym en dat zou mij 5 miljard zenuwinzinkingen gescheeld hebben.
Dit vind ik wel een mooie. Ik laat me hier nog steeds vaak door tegenhouden.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef Mendeljev het volgende:
Achteraf gezien was het leuk geweest als ik bepaalde dingen had ondernomen maar ik rouw er verder niet om. Wat ik me echter wel besef is dat de onderliggende redenen waarom ik die dingen nooit heb ondernomen valt onder te brengen onder één gemeenschappelijke noemer en dat is het te veel waarde hechten aan andermans mening. Hoewel het nooit verkeerd is om advies aan te horen ontbrak het me denk ik aan voldoende relativeringsvermogen om daar een persoonlijk oordeel aan te verbinden. Als ik dit eerder had beseft was dat goud geweest.
Dit vind ik een mooie! Ik besef me nu dat ik eigenlijk maar heel weinig doe/heb gedaan altijd buiten werk en studie om, dat ik niet échte hobby's of passies heb of dingen waar ik voldoening uit haal.... word tijd dat ik dat eens ga ontdekkenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:20 schreef Soempie het volgende:
Het besef dat ik geen flitsende carrière wil maken. Dat ik andere zaken veel belangrijker vind dan werk en studie en daar ook veel meer voldoening uit haal. Sinds ik dat besef heb, en er ook naar handel, ben ik een stuk gelukkiger.
En verder had ik veel eerder aan m'n rijbewijs moeten beginnen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |