abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:36:30 #226
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97346090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik werk niet bij het castingbureau dat is ingeschakeld.
Misschien kan je ze wel tips geven?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_97346373
paniekzaaierij..
pi_97368408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Elegy het volgende:

Ben wel benieuwd wat je gefotografeerd hebt :Y
Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep :@ ..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff.. :N

Die link die je me trouwens gaf was er eentje met allemaal blote dames.. :?
Ik ben een digidrop..geef het eerlijk toe.. :|W

[ Bericht 10% gewijzigd door Maron op 27-05-2011 10:53:47 (verwijderd) ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:34:04 #229
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97372100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Mijn zoon zegt dat het 'gewoon' een lensflare is..ik schaam mij diep :@ ..het zag er best wel weird uit op notabene meerdere foto's..pff.. :N

Jammer, ik was wel benieuwd ;(
Pardon, je kan ook deze gebruiken: http://foto-uploaden.nl/

kan je of een mod misschien de verkeerde link wegeditten? :*
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:45:47 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97372417
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Met blote dames _O-
Ik gebruik zelf altijd www.tinypic.com werkt geweldig.
The truth was in here.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:57:38 #231
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_97372728
http://www.radikal.ru

:D

Nooit storingen, werkt echt goed. :D
pi_97378396
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7

hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen.. ;)
pi_97380345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Maron het volgende:
Toch nog even proberen dan..
http://tinypic.com/view.php?pic=sw7n9s&s=7

hmm, was niet helemaal de bedoeling geloof ik, maar zo kan je hem in ieder geval zien..
Bedankt voor de links, zal eens gaan oefenen.. ;)
Kon je die afbeelding niet kleiner maken?

pi_97383639

[/quote]

Fixed.. :s) http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
pi_97384985
quote:
Pssht! Je quote werkt niet helemaal!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:10:50 #236
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97396672
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:47 schreef Maron het volgende:

Fixed.. :s) http://tinypic.com/view.php?pic=14xdzlk&s=7
[/quote]
Dat ligt gewoon aan je Panasonic DMC-FZ8.
pi_97409076
quote:
[/quote]

Huh..?? ben je helderziende of zo..? inderdaad, dat klopt als een bus.. :?
Het vreemde is dat het op foto's, anders dan van de lucht, (zon) niet zit..
Heb wel vaker foto's van zonsondergangen gemaakt..nog eens gecheckt, niets te zien..
Ook zit er geen vlek op de lens oid...wellicht toch iets inwendigs..
Typisch probleempje van deze camera dus...nou, bedankt voor de verklaring Erasmo.. ^O^
pi_97412584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 01:02 schreef Maron het volgende:

[..]

[/quote]http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_97413349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 09:06 schreef The_stranger het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Exchangeable_image_file_format
[/quote]

:D :@
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:41:17 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_97571400
quote:
Over de gevaren die de Amerikaanse economie en samenleving bedreigen wordt al lang niet meer enkel lacherig gedaan. Steeds meer onafhankelijke economen en andere experts zien de toekomst van de wereld en de VS in het bijzonder uiterst somber in. Volgens velen is het land nooit uit de diepe recessie van 2008-2009 gekomen en dreigt een nieuwe Grote Depressie met hyperinflatie, massale werkeloosheid -die nu al niet gering is- en de instorting van het elektriciteits- en transportsysteem en de voedselvoorziening.

'Er zijn toekomstige gebeurtenissen denkbaar waarbij het elektriciteitsnet uitvalt en niet binnen korte tijd weer hersteld kan worden. Dat kan al gebeuren als er een paar grote transformatoren beschadigd of verwoest worden. Die transformatoren maken we niet in dit land en moeten van overzee komen. De levertijd van zo'n transformator is 18 maanden tot 2 jaar. Ons elektriciteitsnet is enorm kwetsbaar en wankelt op zijn laatste benen. Ons leger weet dat,' aldus Bartlett.

bron
Ongelooflijk niet. Het electra-net is klaarblijkelijk fragiel, het wegennet is zeer slecht onderhouden. En ~150000 bruggen zijn te gevaarlijk om te bereiden of hebben drigend onderhoud nodig,
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_97572421
Wegen in de VS zijn extreem slecht en niemand schijnt er zich, ondanks de claim cultuur, druk over te maken.

De zuinige karretjes die hier rond rijden zouden in de gaten verdwijnen. ;)
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:12:49 #242
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97573761
Ik denk dat een grootschalige blackout veel erger is dan hyperinflatie. Tijdens de blackouts in de grote steden in de VS ontstonden binnen de kortste keren rellen en plunderingen. Moet er niet aan denken wat er zal gebeuren als het stroomnetwerk een paar weken plat ligt. Bijna niks werkt dan nog.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:06:55 #243
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_97579050
quote:
[..]

Volgens Ruppert kan zelfs een holbewoner zien dat de wereldeconomie uiterlijk in juli van dit jaar totaal zal gaan instorten, waardoor de maatschappij al in de herfst geheel zal zijn veranderd - en bepaald niet ten goede.

[,,]

We hebben tot uiterlijk juli om ons voor te bereiden op een compleet economisch pandemonium

[..]

'In zekere zin ben ik dankbaar voor wat er in Japan is gebeurd, omdat we nu een moment hebben waar we naar toe kunnen leven. We hebben nog tot juli om ons zo goed mogelijk voor te bereiden met voedsel, bescherming, warmte, zodat we zoveel mogelijk uit de wind kunnen blijven totdat alles weer tot rust is gekomen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat er in deze herfst niets meer over zal zijn van onze huidige beschaving. Ik ben nog nooit zo zeker van iets geweest. Dit is een ernstige waarschuwing. We hebben nu echter een datum, een klok: het wordt niet later dan juli, aangenomen dat er voor die tijd niet nog meer zaken fout lopen. Maar het is heel duidelijk: zelfs een holbewoner kan zien dat dit gaat gebeuren.'

Oei, nog een weekje of vier en dan is het zover! :')

Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:32:23 #244
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_97579957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen, zelfs een holbewoner kan zien dat er in juli niets gaat gebeuren. En zelfs een holbewoner had dat een kleine twee maanden geleden toen Lambiekje deze onzin in de OP had gezet al door.
Toch zou ik het wel spannend vinden als er wat zou gebeuren. :@ Maar dan wel in de VS he, niet hier :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:34:36 #245
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97580037
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
The truth was in here.
pi_97590882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh maar vlak juni niet uit, deze maand staat er nog genoeg op de agenda hoor!
Heb je die agenda? Deel em effe :P
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:51:44 #247
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97590994
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je die agenda? Deel em effe :P
Euh droogte zal aanhouden deze maand.
Dijkverzakking
En dat nieuwe virus is het op dit moment helemaal.. straks allemaal de dam op met komkommers. ;)
The truth was in here.
pi_97591278
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik :D
Niks van gemerkt trouwens.

Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?

En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:04:59 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_97593650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow ja, en de eclips vandaag, las ik :D
Niks van gemerkt trouwens.

Dat komkommernieuws trouwens..... het is een bacterie die in dierlijke uitwerpselen zit. Wil ik weten waar die partij komkommers in gezeten heeft?

En in dat opzicht..... goeie zaak als er dingen veranderen. Zou voor de hele wereld beter zijn als mensen gewoon konden eten wat er plaatselijk geteeld werd. Komkommers uit Spanje.... Why?
Scheelt weer een hoop milieuvervuiling en transportkosten als je gewoon de in je eigen land geteelde komkommers eet, bijvoorbeeld.
Ja maar in de wintermaanden wil je dan ook je komkommer hebben he. :P
Het is allemaal door de consumptiemaatschappij, behoeften die worden geschept, en de mensen nemen het wel aan.
We kopen meer eten dan dat we opkrijgen, hoeveel ton gaat er niet de prullenbak in, en maar blijven kopen.
"Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip", maar die moeten allemaal wel gefokt worden, zoveel op een hok, en het vlees moet dik zijn, spuiten er weet ik wat voor rommel in om aan de vraag te voldoen.. ja dan krijg je een keer kippenziekte, varkensziekte, gekke koeieziekte.

De bacterie komt voor in het darmgestel van rundereren, maar ze weten nog niet waar nu de besmetting vandaan kom, kan van de melk zijn, kan van de tomaten zijn, ze weten het niet. Maar vooral alles juist schoonmaken en bereiden, en je nergens zorgen om maken :D
The truth was in here.
pi_97594427
God forbid dat je zelf nog iets moet bereiden :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')