Er staat in de OP van welquote:Op maandag 11 april 2011 15:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Geldt dit ook voor de Coca Cola Zero flessen?
Dan moet ik even die 4 flessen cola snel opdrinken. Ik zal de code via een prive-bericht versturenquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef ramosfanforlife het volgende:
Inderdaad alleen de 1,5 L flessen, en Stephan, dat er bij jou niets op staat kan komen omdat ie bv voor 1 april is geproduceerd. Als je zo een fles hebt is het echt duidelijk dat ie een code heeft, dat staat dan echt op de dop. '125 Years Coca-Cola'. Maar alvast bedankt, misschien dat je ze per prive bericht wilt sturen, want anders kan iedereen de code gebruiken;)
Super, bedankt alvastquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan moet ik even die 4 flessen cola snel opdrinken. Ik zal de code via een prive-bericht versturen
Je hebt puur de codes nodig. Als je bijvoorbeeld artikel A wilt bestellen waarvoor je 90 codes nodig hebt en je hebt er 88 dan moet je 1,25 voor de resterende codes betalen (dit gaat per resterende code)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
Is dit eigenlijk zo'n actie dat je zoveel codes moet sparen en dan alsnog bij moet betalen, of is het echt puur de codes?
bij mij kwam er ook een slotje ... majahquote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Funkel het volgende:
Ik spaar ze ook, maar aangezien er maar één topic hierover mag gaan(coca cola codes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |