Daar zit het verschil tussen mannen en vrouwen. Onzekere vrouwen kunnen juist heel aantrekkelijk zijn voor mannen. Ten eerste doordat ze er goed uit kunnen zien en ten tweede omdat ze "kwetsbaar" zijn en geholpen moeten worden. Een onzekere man wordt bijna nooit aantrekkelijk gevonden door vrouwen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef BattleCow het volgende:
Ik vind ook vrouwen aantrekkelijk die juist helemaal geen zelfvertrouwen hebben of onzeker zijn, begrijp je nog steeds niet dat je theory een fabel is?
quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
Mannen vallen op hun moeder.
Vrouwen vallen op hun vader.
Opgelost.
Ieder mens is onzeker, het gaat erom of je dat continu uitstraalt of niet.quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef Premium_Quality het volgende:
Daar zit het verschil tussen mannen en vrouwen. Onzekere vrouwen kunnen juist heel aantrekkelijk zijn voor mannen. Ten eerste doordat ze er goed uit kunnen zien en ten tweede omdat ze "kwetsbaar" zijn en geholpen moeten worden. Een onzekere man wordt bijna nooit aantrekkelijk gevonden door vrouwen.
Het valt me op dat een succesvolle man vaak een mooie vriendin heeft, ongeacht of hij er goed uitziet of niet. Zoals Schweinsteiger (ik als hetero-man vind hem iig lelijk):quote:Op maandag 11 april 2011 15:26 schreef Taartjeh het volgende:
Het is niet waar dat vrouwen minder naar uiterlijk kijken. Als je de meeste meisjes in het algemen hoort praten kom je hier wel achter.
Ik moet er niks van hebben als mannen denken dat ze alles. Ookal zijn ze mooi.
Ja dat klopt wel vaker maar vrouwen weten goed wat mooi en niet mooi is, dus dat zou dan wel puur voor het geld zijn. Meer kan ik me er niet bij voorstellen..quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het valt me op dat een succesvolle man vaak een mooie vriendin heeft, ongeacht of hij er goed uitziet of niet. Zoals Schweinsteiger (ik als hetero-man vind hem iig lelijk):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
Mannen vallen op hun moeder.
Vrouwen vallen op hun vader.
Opgelost.
Geld. Macht. Status.quote:Op maandag 11 april 2011 15:33 schreef Premium_Quality het volgende:
Het valt me op dat een succesvolle man vaak een mooie vriendin heeft, ongeacht of hij er goed uitziet of niet. Zoals Schweinsteiger (ik als hetero-man vind hem iig lelijk):
[ afbeelding ]
Ja, idd. Alleen geld vind ik niet voldoende als uitleg. Een bekende voetballer is nou eenmaal aantrekkelijker dan een vuilnisman, want de eerste heeft hoge status en een glitter en glamour leven.quote:
Toch klopt het vaak wel en een vriendin zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op maandag 11 april 2011 15:36 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mijn vriendin is juist het tegenovergestelde van mijn moeder.
Het is ook een stuk zelfvertrouwen en uitstraling dat zeer aantrekkelijk is.quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ja, idd. Alleen geld vind ik niet voldoende als uitleg. Een bekende voetballer is nou eenmaal aantrekkelijker dan een vuilnisman, want de eerste heeft hoge status en een glitter en glamour leven.
toch denk ik dat een verlegen profvoetballer makkelijker aan de vrouw komt dan een zelfverzekerde vuilnisman.quote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook een stuk zelfvertrouwen en uitstraling dat zeer aantrekkelijk is.
toch denk ik dat je liever de vrouw hebt die valt voor de vuilnisman dan de vrouw die valt voor de voetballer.quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef moomoo het volgende:
[..]
toch denk ik dat een verlegen profvoetballer makkelijker aan de vrouw komt dan een zelfverzekerde vuilnisman.
daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 11 april 2011 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
toch denk ik dat je liever de vrouw hebt die valt voor de vuilnisman dan de vrouw die valt voor de voetballer.
Je zit al over de 100% heen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:17 schreef Garisson72 het volgende:
40% uitstraling
50% uiterlijk
30% humor
20% intelligentie
25% down-to-earthness
0,1% hulpvaardigheid bij rekenkunde.
Licht eraan hoor. Denk dat normale vrouwen daar niet zoveel om malen. Als het een lekkere vuilnisman is met inhoud, why not?quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef moomoo het volgende:
[..]
toch denk ik dat een verlegen profvoetballer makkelijker aan de vrouw komt dan een zelfverzekerde vuilnisman.
Dat zeg ik, dat is puur fysieke aantrekkingskracht. Heel fijn, maar ook heel vervelendquote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms is iemand helemaal je type qua uiterlijk.
Ja ik snap mijn eigen grappen nog wel hoor, lieverd.quote:
Jij bent er vast eentje die ergens 200 % voor gaat!quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik snap mijn eigen grappen nog wel hoor, lieverd.
Licht?quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Licht eraan hoor. Denk dat normale vrouwen daar niet zoveel om malen. Als het een lekkere vuilnisman is met inhoud, why not?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |