Ja.quote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is alleen Karims geheim nog in het spel....
Dat is correctquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
ja, als flip het goed heeft, en daar gaan we wel van uitquote:Op maandag 11 april 2011 15:19 schreef Capt1caveman het volgende:
lau of alexquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die van Alex en Jo, welke nog meer dan?
Kom op nou..... Herr Flipp heeft het heus wel goed, Jojanka heeft hem zelf verteld wat haar geheim is, en de anderen weten het nu ook wel....quote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, als flip het goed heeft, en daar gaan we wel van uit
Lau is geraden door Mo en Guido door Stervio.quote:
alex en jo inddquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Lau is geraden door Mo en Guido door Stervio.
Dus ik kom niet verder dan Alex en Jo?
daarom zeg ik toch ook dat we daar wel van uitgaanquote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kom op nou..... Herr Flipp heeft het heus wel goed, Jojanka heeft hem zelf verteld wat haar geheim is, en de anderen weten het nu ook wel....
Ik dacht die van Sharon, maar die is geraden door Maikquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Die van Alex en Jo, welke nog meer dan?
Yup omdat hij met zijn open blauwe oogjes geloofde dat Sharon nooit in Thailand was geweest...quote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht die van Sharon, maar die is geraden door Maik
quote:Op maandag 11 april 2011 15:23 schreef mieppie77 het volgende:
Philip is aan de beurt
11 april om 15.05
Hij drukt op de rode knop voor Joanna.
De Stem meldt dat de Kamer van de Waarheid open is voor één drukpoging. Philip heeft al eerder aangegeven dat hij wilde drukken voor een geheim en hij krijgt nu de kans van De Stem. Hij gaat drukken voor het geheim van zijn nieuwe liefje Joanna. Zal zijn nieuwe kuspartner deze drukpoging waarderen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |