je zou maar een dikke anti sociale wow nerd zijn. Ben gewoon je zelf dan komt eht wel goed. uit welk sprookjesboek kom jij gelopen manquote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
TS is zwaar autistisch en ik vind zo tegen meisjes praten echt debieldoe gewoon jezelf zijn
In dit topic komt ie als 'n loser uit de hoek.quote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou ik heb 2 keer zo'n hyvestopic van TS mogen aanschouwen en in beide gevallen kwam hij gewoon goed uit de hoek. Je moet ook bedenken dat jij misschien niet binnen de doelgroep van TS valt.
Daar komt bij dat de klacht gewoon heel terecht is.
Hij played het beter dan jij, daar kan ik nu al geld op zetten. Enkel losers haten players. En meiden doen alsof ze players haten, terwijl ze 10 min later aan mn lul lopen te lebberen. Doe niet stoer, want ik steel je vriendin hoe dan ook.quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Diabox het volgende:
[..]
In dit topic komt ie als 'n loser uit de hoek.
Oke 'Michielos'.quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij played het beter dan jij, daar kan ik nu al geld op zetten. Enkel losers haten players. En meiden doen alsof ze players haten, terwijl ze 10 min later aan mn lul lopen te lebberen. Doe niet stoer, want ik steel je vriendin hoe dan ook.
Moet jij niet eens gaan internethosselen met heel veelquote:Op maandag 11 april 2011 17:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
TS is zwaar autistisch en ik vind zo tegen meisjes praten echt debieldoe gewoon jezelf zijn
die hyves profielen heeft hij gewoon zelf gemaaktquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef wise het volgende:
ts heeft een vrouwelijk profiel aangemaakt en "praat" met zichzelf
hij geeft het nog toe ookquote:Op maandag 11 april 2011 14:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ja precies. En dat is de klacht niet.
Oke dat kan je vinden.quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Diabox het volgende:
[..]
In dit topic komt ie als 'n loser uit de hoek.
ja internet white knights. JE KRIJGT T MEISJE ECHT HOOR .....quote:Op maandag 11 april 2011 17:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan internethosselen met heel veelen
smilies enzo
inderdaad. Ik heb het overgenomen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit is nu trouwens een PUA topic.
Klacht: er is helemaal niets op TVquote:Op maandag 11 april 2011 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent van die users die denken grappig te zijn en denken positief op te vallen door humor te denken moeten verwerken in KLB-topics.
Nee.
Ik mis de KLB-topics met echte klachten, topics waarin de TS niet belachelijk gemaakt werd en de rest van de users begrip toonden en zelfs meeklaagden.
Necrose aan je vingertoppen, mismaakte oligofreen.
Stoere jongen jij ...quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hij played het beter dan jij, daar kan ik nu al geld op zetten. Enkel losers haten players. En meiden doen alsof ze players haten, terwijl ze 10 min later aan mn lul lopen te lebberen. Doe niet stoer, want ik steel je vriendin hoe dan ook.
Dat is haar nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dik was maar eigenlijk ben je best wel mooi (qua lichaam dan).
m.a.w. ze is dik. Logisch dat je zo hard to egt doet als toch niemand je wilquote:
Dan zorg je er in elk geval voor dat je zelf nog gelooft dat iemand je wilt.quote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
m.a.w. ze is dik. Logisch dat je zo hard to egt doet als toch niemand je wil
pics?quote:Op maandag 11 april 2011 15:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel, je bent zo doorzichtig als het net gepoetste raam van mijn overbuurvrouw.
De foto die jij bedoelt.quote:
Huh je kunt me niet gezien hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 17:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij dik was maar eigenlijk ben je best wel mooi (qua lichaam dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Opkomst van furher blatter
VO I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |