Wie?quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja om maar even ontopic te gaan, we moeten een keer voor een uitzending contact proberen te krijgen met de Silverlady en zanger Petro en zo.
Daar krijg je gegarandeerd veel luisteraars mee
Petro hebben we al eens gehadquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja om maar even ontopic te gaan, we moeten een keer voor een uitzending contact proberen te krijgen met de Silverlady en zanger Petro en zo.
Daar krijg je gegarandeerd veel luisteraars mee
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar vandaag mag het, want het is nationale zeekoeiendag
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekkenquote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.
Ik kom wel een kusje geven aan de zeekoeien van deze wereld.quote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.
Ik heb ook niks gekregenquote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
FEEDERquote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekken?
Lekkah lekkah.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekken?
Kusjes van mono.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom wel een kusje geven aan de zeekoeien van deze wereld.
Volgende week een zeekoei kusje
okokgrgr
Ik heb net met collega's een uur op het terras bij de McDonalds gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is toch geen weer om te moeten werkn man..
Hier is het zo zonnig niet. Wel lekker eigenlijk. Beetje wind, beetje zon, niet te warm, niet te koud.quote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is toch geen weer om te moeten werkn man..
Hier is het al de hele dag zonnig, en ik moet nog tot een uur of 7 ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier is het zo zonnig niet. Wel lekker eigenlijk. Beetje wind, beetje zon, niet te warm, niet te koud.
Is geen onderdrukking. Dragen van een hoofddoek/boerka is door de Islam niet verplicht. Vrouwen willen het zelf vaak.quote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch, weg met de onderdrukking en vrouwen als slaven en eigendom zien
Boerka is het bedekt houden van alles zodat je onaantrekkelijk bent voor andere mannen. Weg ermee.quote:Op maandag 11 april 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen onderdrukking. Dragen van een hoofddoek/boerka is door de Islam niet verplicht. Vrouwen willen het zelf vaak.
Omdat we met een heel team tering goede platen aan het aanvragen zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom duurt het zo tering lang voor mijn verzoekje voorbij komt?
Kuis. Mannen en vrouwen moeten kuis gekleed gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boerka is het bedekt houden van alles zodat je onaantrekkelijk bent voor andere mannen. Weg ermee.
Nou, volgens mij is mijn plaatje er gewoon uit geflikkerdquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat we met een heel team tering goede platen aan het aanvragen zijn
Niemand zit er aan hoorquote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is mijn plaatje er gewoon uit geflikkerd
Er was heel de tijd niemand, ik kon wel extreem veel nummers aanvragen, 3 per 15 min ofzoquote:
We hebben platen van 8-9 minuten aangevraagd omdat niemand aanvroeg en het limiet stond op 3 per persoon en dan 3 personen is 9 platen in korte tijd x 8 minuten is 72 minuten wachttijdquote:
Ach so. Hmmm... Ik ga zo maar uittunen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben platen van 8-9 minuten aangevraagd omdat niemand aanvroeg en het limiet stond op 3 per persoon en dan 3 personen is 9 platen in korte tijd x 8 minuten is 72 minuten wachttijd
Dan kan ik die van jou er net zo goed uit halen, hoeven wij het niet te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so. Hmmm... Ik ga zo maar uittunen.
Wat jij wilt joh.quote:Op maandag 11 april 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kan ik die van jou er net zo goed uit halen, hoeven wij het niet te horen.
Ik haal nooit platen er uitquote:Op maandag 11 april 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat jij wilt joh.![]()
Wat ik mij nu afvraag he, is dit mainstream?
Maar toch heb je Joe Satriani eruit gehaaldquote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haal nooit platen er uit![]()
Dit is redelijk mainstream, alleen een stuk langer dan normaal. Maar ik weet niet wat dat er mee te maken heeft
Niet tijdens het spelen of uit de lijst, tenzij er overdag hakkuh in staat.quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar toch heb je Joe Satriani eruit gehaald
Omdat je vorige week aan het zeuren was toen iemand dit soort muziek draaide (op verzoek!) en het mainstream moest zijn want niet in het rooster en overdag, want dan moest het mainstream zijn, zowel voor de DJ als voor draakje.quote:Op maandag 11 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haal nooit platen er uit![]()
Dit is redelijk mainstream, alleen een stuk langer dan normaal. Maar ik weet niet wat dat er mee te maken heeft
1: die draaide hardstyle, dat is niet "dit soort"quote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je vorige week aan het zeuren was toen iemand dit soort muziek draaide (op verzoek!) en het mainstream moest zijn want niet in het rooster en overdag, dan moest het mainstream zijn, zowel voor de DJ als voor draakje.
quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Rensjebree het volgende:
Op zich lekkere muziek voor de werk dag!
Het zal ook wel.quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1: die draaide hardstyle, dat is niet "dit soort"
2: die was niet ingeroosterd, dan draai je normale verzoekjes
3: draakje heeft als regel: geen harde platen, anders zou jij ook geen ac/dc mogen aanvragen
Ik herkende je ui niet.quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Bazig
Wat wil je horen straks?quote:Op maandag 11 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal ook wel.Het kwam vorige week als zeurderig over, helemaal nu er momenteel alleen maar een bepaald soort gedraaid wordt, wat ook niet mainstream is.
Ik dacht misschien een beetje met dit soort muziek verder te gaanquote:
Ik heb de hele donderdag en vrijdag om na te denken wat ik precies ga draaienquote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ga dan zeker luisteren.
word tijd dat ik ook weer ga draaien
En ik dacht dat je smaak hadquote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik dacht misschien een beetje met dit soort muziek verder te gaan
Maar ik wil ook wel eerst van 3 tot 4 goede muziek te draaien en dan van 4 tot 5 dit soort
quote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik dacht dat je smaak had
Nee, je moet doen wat je zelf wilt.
We gaan het eerstje uurtje gewoon weer rocken en het tweede uur lekker losquote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dat Toon smaak heeft, alleen niet de mijne(ik luister wel vaak naar je hoor Toon
)
Dan is meer dan voldoende tijd om een show in elkaar te flatsen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de hele donderdag en vrijdag om na te denken wat ik precies ga draaien
Doe ik ook meestal.quote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is meer dan voldoende tijd om een show in elkaar te flatsen.
Ik doe alles improviseren, luister naar mijn gevoel.
Ik ook. Ik was ook niet geheel serieusquote:Op maandag 11 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dat Toon smaak heeft, alleen niet de mijne(ik luister wel vaak naar je hoor Toon
)
Zoals ik al zei, je moet doen wat je zelf wiltquote:Op maandag 11 april 2011 14:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
We gaan het eerstje uurtje gewoon weer rocken en het tweede uur lekker los
Ik ben altijd serieus.quote:Op maandag 11 april 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was ook niet geheel serieus
Ik ben dan ook keurig ingetuned om Highway to hell aan te horenquote:
We hebben zo toontje dus die horen we niet eens.quote:
Het is geen dumpertquote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef -Datdus- het volgende:
Oh ja en in draakje 1.0 moet een functie zitten dat als een bepaald aantal mensen -1'd hij uit de que wordt verwijderd.
Ik kan de queue niet negatief beïnvloeden via webquote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef -Datdus- het volgende:
Oh ja en in draakje 1.0 moet een functie zitten dat als een bepaald aantal mensen -1'd hij uit de que wordt verwijderd.
Ook niet via SOAP?quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan de queue niet negatief beïnvloeden via web
En het resultaat mag er wezen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Tuurlijk.
We gaan een liedje maken
Hmm waar over?
Wat voor muziek maken we?
Ja hardrock man!
Ohja, dan over iets negatiefs
Ohja tuurlijk! wat dan?
De hel!
Ja coooool, dat is zo stoer!
Precies!
En dan wat?
Ja een snelweg naar de hel!
Schrijf op!____!
Jij zit wel dagelijks voor je oren bij de plastisch chirurgquote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het resultaat is dat mijn oren er af vallen.
Ik ga een nieuw nummer maken!quote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Tuurlijk.
We gaan een liedje maken
Hmm waar over?
Wat voor muziek maken we?
Ja hardrock man!
Ohja, dan over iets negatiefs
Ohja tuurlijk! wat dan?
De hel!
Ja coooool, dat is zo stoer!
Precies!
En dan wat?
Ja een snelweg naar de hel!
Schrijf op!____!
Hahaha goed hequote:Op maandag 11 april 2011 15:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga een nieuw nummer maken!
Oeh, ik neem dit bekende nummer!
Een beetje wobwabwabwobwobwooaaab erbij!
Ja, perfect!![]()
JAquote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je de sig van Sharr nou overgenomen?
Jij bent van het beter slecht gejat dan goed verzonnen principe?quote:
Deze vrouwquote:Op maandag 11 april 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent van het beter slecht gejat dan goed verzonnen principe?
Niet alle dance is gejatquote:Op maandag 11 april 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent van het beter slecht gejat dan goed verzonnen principe?
Ga er nog serieuzer op in! Toe dan, toe dan!quote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet alle dance is gejat
Ik hou niet alleen van dance
Ik bedoel, je meet met twee maten maat.quote:Op maandag 11 april 2011 15:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze quotte koelkast, niet jou
Ik vind het juist wel heel goed op elkaar aansluiten eigenlijkquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik bedoel, je meet met twee maten maat.
8 hij staat op mute.quote:Op maandag 11 april 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
9 luisteraars
Dat moet toch wel het dieptepunt zijn tot nu toe
Daarom. Creatief hoeft niet per definitie goed te zijn en iets dat gejat is is niet per definitie slecht gejatquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel heel goed op elkaar aansluiten eigenlijk
Zullen we trouwen en eeuwig bij elkaar blijven?quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Creatief hoeft niet per definitie goed te zijn en iets dat gejat is is niet per definitie slecht gejat
Goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zullen we trouwen en eeuwig bij elkaar blijven?
Ik wilde je feliciteren. Maar gezien de smiley zijn condoleances meer op z'n plaats?quote:
Squirtende vrouwenquote:
Die mic zit al bijna in m'n mondquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Redskillz het volgende:
Tip, koop een headset of ga dichter op je mic zitten.
En goed verzoekje trouwens.
Even nietquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef Stokstaart het volgende:
Toon draai je ook het hardere ragwerk
Nee uit je fobo, althans dat hoopte ik er uit te begrijpenquote:
Draai please ff iets van Sepultura of Pantera manquote:
Hoi jijquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben vrolijk.
Heb een uitstekend weekend gehad
Oh, dat heb je wel goed jaquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee uit je fobo, althans dat hoopte ik er uit te begrijpen
Opzich welquote:Op maandag 11 april 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie is er slim met telefoons en handelsgericht ingesteld en wil mij helpen?
Dat is een bazenjingle ofnietquote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef -Datdus- het volgende:
ALS IK NAAR ONZIN RADIO LUISTE HE, DAN RAAK IK GEWOON HELEMAAL IN EXTACE!
Janken van Linkin Parkquote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je nu nog een janknummer draait dan zet ik de radio uit.
KIJK MONO WEET HOE HET MOET!!
Ze bedoelde dat nummer daarvoor denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Janken van Linkin ParkJe bent verder wel stabiel?
In wat?quote:Op maandag 11 april 2011 15:50 schreef -Datdus- het volgende:
ALS IK NAAR ONZIN RADIO LUISTE HE, DAN RAAK IK GEWOON HELEMAAL IN EXTACE!
O dan is het goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat nummer daarvoor denk ik
het gevoel dat jij krijgt voordat je gaat squirtenquote:
wel meer gitarenquote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stuur je liedjens op emesen en dat moet je draaien gvd
niet nog meer gitaren
Da's extasequote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
het gevoel dat jij krijgt voordat je gaat squirten
amenquote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor het voortzetten van rock. Er mag ook wel wat metal door
Tik em aan ouwequote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat dacht je ik ben ook maar een simpele mbo'er ...
Eens met het mooiste meisje van de klasquote:Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor het voortzetten van rock. Er mag ook wel wat metal door
regenwouden?quote:Op maandag 11 april 2011 16:02 schreef Zokunen het volgende:
ToT doet na toon een uurtje goud van oud, nu waren er een aantal mensen die een keer een uurtje jazz wouden, misschien een idee voor erna?
Ja daarom herken ik deze muziekquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens met het mooiste meisje van de klas
Niks mis met MBO.quote:Op maandag 11 april 2011 15:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat dacht je? ik ben ook maar een simpele mbo'er ...
Tik em aan vrouwe!quote:
Roggggggggquote:Op maandag 11 april 2011 16:06 schreef Zokunen het volgende:
en toch vind ik de Engelse naam mooier "manatee"
Ik bedoelde idd die zielige meuk ervoorquote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O dan is het goed.
Zou bijna gaan denken dat Huppels een gothic meisje van 14 is met scheermesjes. Weg droom
Ik draai van zes tot acht maar wil wel een jazz kwartiertje doen als daar behoefte aan is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Zokunen het volgende:
Maar van 18-19 jazz doen of niet anders doe ik het een keer laat, is wel redelijke inkak muziek namelijk, maar er waren mensen die er wel een keer zin in hadden.
Oh ok stond net nog niets op het roosterquote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draai van zes tot acht maar wil wel een jazz kwartiertje doen als daar behoefte aan is.
Idd. de manatee is de zeekoequote:
Oh ik dacht een rogquote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Idd. de manatee is de zeekoe
Brein als een pinda en gaat vaak dood doordat ie in de schoepen van de motor van een boot zwemt.
Doet me denken aan iemandquote:Op maandag 11 april 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Idd. de manatee is de zeekoe
Brein als een pinda en gaat vaak dood doordat ie in de schoepen van de motor van een boot zwemt.
Sowieso nietquote:
Nee?quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso niet![]()
Heb je het iPhone verhaal al gelezen?
Vrouwen laten hun handtas nog wel eens op het dak van de auto staan. J. laat gewoon zn iPhone daar liggenquote:
Werd verzochtquote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef Patje1987 het volgende:
Dit vind ik dan weer teveel van het goede
Geen drollenfoto's toch?quote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso niet![]()
Heb je het iPhone verhaal al gelezen?
Oh, datquote:Op maandag 11 april 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen laten hun handtas nog wel eens op het dak van de auto staan. J. laat gewoon zn iPhone daar liggen
quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Ik probeer mijn uitzending een beetje aan te laten sluiten op Toontje z'n rock!
quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dezen muziekjens niet leuk dus ik tune uit
gefeliquote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb weer een nieuwe hoor, een ander woord voor een dik persoon: 'een frituurfiguur'
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb weer een nieuwe hoor, een ander woord voor een dik persoon: 'een frituurfiguur'
quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
jazzquote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef Zokunen het volgende:
Zit nu te denken om van 20-21 een uurtje hardstyle te doen en van 00-01 een uurtje jazz, maar zit nog even te denken of ik dat ga redden.
Mwoah, met die ziekte smijten hoeft niet echt.quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HET BEGON BIJ EEN KROKETJE HEH KANKERDIKKE !!
Spot nou eens niet met kroketten, als je ziet hoeveel mensen daar al slachtoffer van zijn geworden. Ze kunnen gewoon niet stoppen meer.quote:Op maandag 11 april 2011 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HET BEGON BIJ EEN KROKETJE HEH KANKERDIKKE !!
Kroketten zijn lekker.quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Spot nou eens niet met kroketten, als je ziet hoeveel mensen daar al slachtoffer van zijn geworden. Ze kunnen gewoon niet stoppen meer.
Hier weer een slachtofferquote:
Omg. Jaquote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier weer een slachtoffer
Zelf ben ik ook een slachtoffer, broodje kroket met mosterd
Ik denk dat ik zo wat bitterballen in de frituur ga gooien!quote:Op maandag 11 april 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hier weer een slachtoffer
Zelf ben ik ook een slachtoffer, broodje kroket met mosterd
Sweet onion saus!quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo wat bitterballen in de frituur ga gooien!Ik heb alleen geen mosterd in huis!
quote:Op maandag 11 april 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heerlijke muziek, de buren hebben hem zelfs al zachter gezet die luisteren mee
Welluz! En een frikandelbroodje ook!quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Goudvis_ het volgende:
Een broodje kroket is lekker, maar een kroketbroodje niet.
Kroketbroodje? Zijn dat die bladerdeegdingen die bij de AH altijd liggen?quote:Op maandag 11 april 2011 16:41 schreef Goudvis_ het volgende:
Een broodje kroket is lekker, maar een kroketbroodje niet.
Nee kroketbroodjequote:
Ja kloptquote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kroketbroodje? Zijn dat die bladerdeegdingen die bij de AH altijd liggen?
Naast de frikandelbroodjes
Met veel curryquote:
Blikje ES energiedrink er bij en je bent weer helemaal pauper.quote:
Jij snapt hetquote:
Ik drink geen energyquote:Op maandag 11 april 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blikje ES energiedrink er bij en je bent weer helemaal pauper.
Ik bestelde bij de Febo een clismakroket, dit werd de vrouw achter de balie te veel.quote:Op maandag 11 april 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Spot nou eens niet met kroketten, als je ziet hoeveel mensen daar al slachtoffer van zijn geworden. Ze kunnen gewoon niet stoppen meer.
Anita de Bjoetie Goeroe!quote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Als je teveel kroketten eet verander je wel in een vetrolsnol. Dat is wel jammer.
Gewoon veel trainen dan kun je eten wat je wiltquote:Op maandag 11 april 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Als je teveel kroketten eet verander je wel in een vetrolsnol. Dat is wel jammer.
Dat krijg je op het plattenland he. Die gast denkt wtf is dat dingquote:Op maandag 11 april 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn buurman zit helemaal van wtf
aan ons
![]()
________quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat krijg je op het plattenland he. Die gast denkt wtf is dat dingER KOMT MUZIEK UIT EN IK ZIE GEEN INSTRUMENTEN
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat krijg je op het plattenland he. Die gast denkt wtf is dat dingER KOMT MUZIEK UIT EN IK ZIE GEEN INSTRUMENTEN
![]()
Het is ZZ topquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 april 2011 16:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Kutquote:
mijn buren zijn wel echt tokkies jaquote:
Als je met tokkie kippen bedoelt.quote:
Geniaalquote:
quote:
John Petrucciquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Stokstaart het volgende:
Wie dit kan spelen op zijn gitaar is baas
dan kan jij dat vast nietquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Stokstaart het volgende:
Squirten en apparatuurquote:
Ja, hoiquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Stokstaart het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |