Wie?quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja om maar even ontopic te gaan, we moeten een keer voor een uitzending contact proberen te krijgen met de Silverlady en zanger Petro en zo.
Daar krijg je gegarandeerd veel luisteraars mee
Petro hebben we al eens gehadquote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja om maar even ontopic te gaan, we moeten een keer voor een uitzending contact proberen te krijgen met de Silverlady en zanger Petro en zo.
Daar krijg je gegarandeerd veel luisteraars mee
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.quote:Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar vandaag mag het, want het is nationale zeekoeiendag
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekkenquote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.
Ik kom wel een kusje geven aan de zeekoeien van deze wereld.quote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen cadeautje dan. Geld mag ook gestort worden op mijn rekeningnummer.
Ik heb ook niks gekregenquote:Op maandag 11 april 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
FEEDERquote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekken?
Lekkah lekkah.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik je ook speklapjes en chocolademelk opsturen, om je dikke kont te spekken?
Kusjes van mono.quote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom wel een kusje geven aan de zeekoeien van deze wereld.
Volgende week een zeekoei kusje
okokgrgr
Ik heb net met collega's een uur op het terras bij de McDonalds gezetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is toch geen weer om te moeten werkn man..
Hier is het zo zonnig niet. Wel lekker eigenlijk. Beetje wind, beetje zon, niet te warm, niet te koud.quote:Op maandag 11 april 2011 13:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is toch geen weer om te moeten werkn man..
Hier is het al de hele dag zonnig, en ik moet nog tot een uur of 7 ofzoquote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier is het zo zonnig niet. Wel lekker eigenlijk. Beetje wind, beetje zon, niet te warm, niet te koud.
Is geen onderdrukking. Dragen van een hoofddoek/boerka is door de Islam niet verplicht. Vrouwen willen het zelf vaak.quote:Op maandag 11 april 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja toch, weg met de onderdrukking en vrouwen als slaven en eigendom zien
Boerka is het bedekt houden van alles zodat je onaantrekkelijk bent voor andere mannen. Weg ermee.quote:Op maandag 11 april 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen onderdrukking. Dragen van een hoofddoek/boerka is door de Islam niet verplicht. Vrouwen willen het zelf vaak.
Omdat we met een heel team tering goede platen aan het aanvragen zijnquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
Waarom duurt het zo tering lang voor mijn verzoekje voorbij komt?
Kuis. Mannen en vrouwen moeten kuis gekleed gaan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Boerka is het bedekt houden van alles zodat je onaantrekkelijk bent voor andere mannen. Weg ermee.
Nou, volgens mij is mijn plaatje er gewoon uit geflikkerdquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat we met een heel team tering goede platen aan het aanvragen zijn
Niemand zit er aan hoorquote:Op maandag 11 april 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is mijn plaatje er gewoon uit geflikkerd
Er was heel de tijd niemand, ik kon wel extreem veel nummers aanvragen, 3 per 15 min ofzoquote:
We hebben platen van 8-9 minuten aangevraagd omdat niemand aanvroeg en het limiet stond op 3 per persoon en dan 3 personen is 9 platen in korte tijd x 8 minuten is 72 minuten wachttijdquote:
Ach so. Hmmm... Ik ga zo maar uittunen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben platen van 8-9 minuten aangevraagd omdat niemand aanvroeg en het limiet stond op 3 per persoon en dan 3 personen is 9 platen in korte tijd x 8 minuten is 72 minuten wachttijd
Dan kan ik die van jou er net zo goed uit halen, hoeven wij het niet te horen.quote:Op maandag 11 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so. Hmmm... Ik ga zo maar uittunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |