abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95401919
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo . Aan beide kanten speelt wel degelijk en bij zijn vrienden staat zelf ook bekend dat die juist hele erge moeite heeft met relaties.
En verder hebben wij het daar ook over gehad. En die vriendin is meer gekomen nadat we ruzie kregen. En verder ga ik hier niet op in.
Maar serieus, waarom wilt/durft hij dan geen relatie met je aan te gaan wegens bindingsangst en wel met die andere vrouw? Terwijl hij langer met je bezig was ook nog en je dus beter kent (neem ik aan).
  dinsdag 12 april 2011 @ 17:42:44 #27
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95402027
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar serieus, waarom wilt/durft hij dan geen relatie met je aan te gaan wegens bindingsangst en wel met die andere vrouw? Terwijl hij langer met je bezig was ook nog en je dus beter kent (neem ik aan).
Omdat die andere vrouw in kwestie waarschijnlijk geen bindingsangst had en er gewoon voor ging waardoor het voor hem makkelijker werd. :+
pi_95402072
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Omdat die andere vrouw in kwestie waarschijnlijk geen bindingsangst had en er gewoon voor ging waardoor het voor hem makkelijker werd. :+
Maar als hij TS echt leuk vond, en er was ruzie dan alsnog zou je niet aan een ander beginnen. Lijkt mij :+
pi_95402131
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat andere meisje was van zijn leeftijd en ik niet. En echt serieus is dat niet geweest ook maar een klein maandje en bij hem zoals ik hem al ken zie je hem ook niet veel in die tijd. Hij is nogal moeilijk met afspraken (bij vrienden en anderen ook , ik heb het gelukkig niet meegemaakt maar andere wel).
Dus dat is een niet hele serieuse relatie geweest.
pi_95402201
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat denk ik ook en die wel heel erg graag overenthousiast over het hebben van een relatie was en daar in nogal opdringerig.
pi_95402263
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar als hij TS echt leuk vond, en er was ruzie dan alsnog zou je niet aan een ander beginnen. Lijkt mij :+
Het ligt er ook aan hoe heftig die ruzie was , en dat die het toen bij mij ook helemaal verpest had. We hebben namelijk een poos niet gepraat en dat is eigenlijk veranderd toen een vriend van me overleed aan zelfmoord, toen kregen we weer contact.
pi_95402367
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat andere meisje was van zijn leeftijd en ik niet. En echt serieus is dat niet geweest ook maar een klein maandje en bij hem zoals ik hem al ken zie je hem ook niet veel in die tijd. Hij is nogal moeilijk met afspraken (bij vrienden en anderen ook , ik heb het gelukkig niet meegemaakt maar andere wel).
Dus dat is een niet hele serieuse relatie geweest.
Hmm oke. Maar hij vindt je leuk en jij vindt hem leuk, dan zou ik er gewoon voor gaan. Als hij een relatie aan kan gaan met een ander, kan hij dat dus ook met jou. Het gaat al 4 jaar op deze manier en zo gaat het dus altijd verder. Dus niet teveel nadenken maar doen, gewoon vragen wat hij nou precies wilt. Maar ik weet ook niet hoe het voelt om bindingsangst te hebben dus weet niet hoe het allemaal voor jou is..
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:08:56 #33
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95414059
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Het kwetsbaar opstellen sowieso, en je hebt toch een grote verantwoordelijkheid naar de ander toe. Verder ben ik nooit echt relaties gewend geweest dus het idee is dan ook een beetje eng, soort faalangst een beetje.
Was jij niet degene die zei dat je je niet moet laten leiden door angst.

Als je voldoende vertrouwen in elkaar hebt om een relatie aan te gaan, gaat het meer om intimiteit dan kwetsbaarheid (het is juist steunend). Je kwetbaar opstellen is meer iets van het begin, als je niet weet hoe de ander daarop reageert en ermee omgaat. Intimiteit gaat o.a. om het elkaar vertellen over jezelf en je innerlijke beleving bij de dingen. Dat werkt verbindend en is aangenaam. Je kunt je wel onbegrepen voelen in een relatie. Een relatie is makkelijker als je elkaar kunt aanvoelen (verstaat).

Je partner is volwassen en zelf verantwoordelijk voor zijn wel en wee (alleen kinderen brengen een grote verantwoordelijkheid met zich mee).
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')