quote:
Het is wat mij betreft één van de leukste en meest originele nieuwe programma’s van dit tv-seizoen: Omroep Maxim van de VPRO, waarin Maxim Hartman op absurde wijze allerhande klein nieuws benaderd. Vanavond is de tweede aflevering te zien. Vorige week keken er 226 duizend mensen, Hartman denkt dat hij een tweede reeks mag maken als er minstens 300 duizend mensen kijken.
Maar als het aan Omroep Max-baas Jan Slagter ligt, komt die tweede serie er niet. Slagter vindt dat zijn omroep schade wordt berokkend door de naam van het programma: Omroep Maxim.
“Als Omroep Maxim blijft, ga ik iets doen”, zegt hij in Het Parool. “Omroep Max is een beschermde naam. Ik ga toch ook geen VPRO met twee oo’s beginnen? Blijft het een eenmalig programma van acht afleveringen met een knipoog, dan vind ik het allemaal best. Maar als het iets blijvends is, moet ik mijn merk beschermen.”
Slagter liet zich vorige week dinsdag al negatief uit over Omroep Maxim bij publicatie van de kijkcijfers. “Omroep Maxim 226.000 kijkers, dat zijn er bijna 1,3 miljoen minder dan de enige echte #omroepmax met #droomhuisgezocht.”
Vanavond dus de tweede aflevering van Omroep Maxim. Check de preview!
BRON: zappen.blog.nl
Die Jan Slagter begint steeds gekker te worden
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:Kelder! Wat doe jij nou hier? :D