Dat weet je natuurlijk maar nooitquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij zal me geen armbandje sturen![]()
dat zou een totaal verkeerde indruk geven denk ikquote:Op maandag 11 april 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja jij zal me geen armbandje sturen![]()
Zou je denken?quote:Op maandag 11 april 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou een totaal verkeerde indruk geven denk ik
he!quote:
Coolquote:
toen ik die van mij kreeg was ie er nog niet in het wit..quote:Op maandag 11 april 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Cool
Ik zat nog te twijfelen of ik hem in het zwart of wit wilde, maar ik vond het witte verrassend mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
heb ik weer wat gemist vandaag??quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toen ik die van mij kreeg was ie er nog niet in het wit..Die vind ik ook erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kreeg ik gratis bij mijn abonnement, dus de keuze was gauw gemaakt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Netjes, ik houd het maar bij mijn nieuwe BB.quote:
Mijn telefoon was helaas behoorlijk opquote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, ik houd het maar bij mijn nieuwe BB.
Kan ik hem adopteren denk je?quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is Thijs toch een heerlijk kindPaaswagen kijken en je hebt er geen kind meer aan
Hai allemaal
Ik denk dat de pappa en mamma dat niet goed vindenquote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn telefoon was helaas behoorlijk op
Jammer, want ik heb zelden zo'n fijn toestel gehad
[..]
Kan ik hem adopteren denk je?
hai
Snel, spammen we em volquote:
Mijn eigen toestel (Samsung GT-S5230) bleek een lock te hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn telefoon was helaas behoorlijk op
Jammer, want ik heb zelden zo'n fijn toestel gehad
flauwquote:Op maandag 11 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat de pappa en mamma dat niet goed vinden
Hoe is het meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |