Dan kan ik helaas niet...quote:Op maandag 11 april 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
[..]
16 april
[..]
Ik had een fantastische ketting met steentjes erin. Een zo'n steentje was eruit gevallen, maar ik kon hem gelukkig terugvinden en deed hem in papiertjes gerold in mijn broekzak. In die zak zat ook mijn telefoon. Het scherpe kantje van dat steentje is dwars door de papiertjes heen gegaan, en heeft fijn de hele dag langs het scherm geschuurd
ik ook niet, maar de gemeente twittert dit soort dingen (hoe hip!) en mijn oog viel eropquote:
nopequote:Oh dearNiet fijn
Slopie!quote:Op maandag 11 april 2011 14:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, maar de gemeente twittert dit soort dingen (hoe hip!) en mijn oog viel erop
[..]
nope
Wel des Mucks
Absoluutquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Over telefoons gesproken.... ik kreeg vrijdag bijna een hartaanval
Ik was mijn telefoon kwijt. Ik was gaan sporten, telefoon in me sporttas, maar ik moest tijdens het sporten met spoed naar huis (grote boodschap), dus snel me tas gepakt en me jas eruit gehaald en keihard naar huis gefietst.
na de grote boodschap, wilde ik me moeder bellen, kan ik nergens mijn iPhone vindenIk half hyperventileren
Want ik en mijn iPhone
![]()
Ik terug naar de sportschool, en daar lag hij niet. Mijn ouders kwamen langs, met z'n drietjes het de slaapkamer en woonkamer doorzocht, en de fietsroute nog nagelopen.
Kom ik thuis, zie ik mijn sportschoen liggen en toen opeens![]()
![]()
wist ik het weer.
Ik had hem in mijn sportschoen gelegd, zodat hij niet uit me tas kon vallen
Maar ik dacht dat ik dood gingMijn filmpjes, mijn foto's, mijn telefoonnummers dacht ik
Kusje op je maandanquote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Symphonic het volgende:
Pffffffffff het is weer pijnlijk maandag
quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was mijn telefoon kwijt. Ik was gaan sporten, telefoon in me sporttas, maar ik moest tijdens het sporten met spoed naar huis (grote boodschap), dus snel me tas gepakt en me jas eruit gehaald en keihard naar huis gefietst.
na de grote boodschap, wilde ik me moeder bellen, kan ik nergens mijn iPhone vindenIk half hyperventileren
Want ik en mijn iPhone
![]()
Ik terug naar de sportschool, en daar lag hij niet. Mijn ouders kwamen langs, met z'n drietjes het de slaapkamer en woonkamer doorzocht, en de fietsroute nog nagelopen.
![]()
wist ik het weer.
Maar ik dacht dat ik dood gingMijn filmpjes, mijn foto's, mijn telefoonnummers dacht ik
Kijk je wel uit dat je onderweg en bij het sporten niet in paniek raakt, omdat je je iPheno kwijt bentquote:Op maandag 11 april 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus ik neem vanavond mijn iPhone niet meeVeel te bang dat ik hem kwijtraak
quote:Op maandag 11 april 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je onderweg en bij het sporten niet in paniek raakt, omdat je je iPheno kwijt bent?
So typically you.quote:Op maandag 11 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Want ik en mijn iPhone
![]()
![]()
wist ik het weer.
Ik wil voor alles kaboutertjesquote:Op maandag 11 april 2011 15:06 schreef JJH het volgende:
[..]
So typically you.
Ik wil administratiekaboutertjes.
quote:
quote:
kom, gaan we op een terrasje zittenquote:
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaagquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank
[..]
[..]
kom, gaan we op een terrasje zitten
Eensch.quote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaag
Niet misschienquote:Op maandag 11 april 2011 15:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel het beste idee van vandaag
Ik heb nog wel plek op balkonquote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank
[..]
[..]
kom, gaan we op een terrasje zitten
Hier is het nu lekker schoon en opgeruimdquote:
quote:
liefquote:
Dan kom ik wel bij jou zittenquote:Op maandag 11 april 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier is het nu lekker schoon en opgeruimd
ja veel plezier en geef siepie een dikke kus van mijquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik zit ook veel te veel binnen, eerst even wat in huis gedaan, nu adminstratie net af, zometeen met de auto naar zuid, zooi van vorige week inleveren, terug, douchen en omkleden en naar het station toe.
Vanavond Roger Waters!
komt u maarquote:
Die laatste klinkt wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 15:20 schreef Muck het volgende:
[..]
komt u maar
hazelnootcappuccinootje?
Of chocomel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |