Check mee:quote:
Toppiequote:
Je zit daar heus niet alleen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
jah en terechtquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef babybel het volgende:
[..]
zit IK met die kernreactor in m`n maag, op m`n prive-eiland (want niemand anders rookt?), alleen maar omdat JULLIE auto willen rijden op accus
eerlijke wereld hoor!
dat scheelt dan wel weerquote:
Neuken?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Drie keer raden wat deze player nu gaat doen
Een eiland kopenquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
pfffquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik koop mijn eigen eiland wel... stellletje zeikerds
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werkenquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef babybel het volgende:
[..]
dat scheelt dan wel weer![]()
maar dan zitten we met zn tweeen op een eiland met een kernreactor
standaard winkel meukquote:Op maandag 11 april 2011 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nicewelk setje van shimano heb je er onder zitten?
gamen?quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Jaaa, van m'n ¤4,50 per weekquote:
kijk, dus een schoon eiland met een klein beetje "mist" voor de rokers!quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want als energietechnicus bepaal IK waar dat ding gebouwd kán worden, wil het efficiënt en veilig kunnen werken.
whehe, goed genoeg tochquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
standaard winkel meuk
heb er zelf niet echt veel aan gedaan
quote:
quote:
Nope, ijsje eten met m'nquote:
Als je al toegelaten wordt jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef babybel het volgende:
[..]
pfffeen eiland is open lucht, dan mag ik er vast wel roken, vind je vast wel goed toch
inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |