En dan plaats je een foto van een enorme nicht.quote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Redbullchick het volgende:
Een echte vent trekt toch geen slippers aan! Wat vinden jullie?
Ter illustratie een voorbeeld:
[ afbeelding ]
dit kan nogquote:
Mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
dit kan nog
[ afbeelding ]
dit niet
[ afbeelding ]
niet zo trollenquote:Op maandag 11 april 2011 12:48 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik heb bijna alleen maar shirts met V-hals en loop in de zomer alleen in mn vrije tijd op slippers, dus als ik naar het strand ga of zo... Mja, TS moet lekker negers neuken
Die 2e v hals van die foto's ken makkelijk trouwens. Wat is er op tegen?
Sowieso mannen met handtasjesquote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
dit kan nog
[ afbeelding ]
dit niet
[ afbeelding ]
of van die wat grotere tassen zoals in het plaatje. Wat de fuck doe je daar in of wat zit erin¿quote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Sowieso mannen met handtasjes!!!
Moet je bij Indiana Jones kijken. En bij die gozer uit The Hangover.quote:Op maandag 11 april 2011 12:53 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Sowieso mannen met handtasjes!!!
Daar heb je wel een punt ja. Bij sommige vrouwen denk ik ook wel eens...quote:Op maandag 11 april 2011 13:20 schreef hearmeout het volgende:
Mannenvoeten zijn vies ja. Daar zijn zowel mannen als vrouwen het over eens.
Maar waarom zijn open schoenen bij vrouwen dan ineens wel oke? Daar zijn mannen en vrouwen het ook wel over eens denk ik.
Toch wel vreemd eigenlijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 15:09 schreef Fes1-2 het volgende:
Haviana's bedoel je? Dat zijn de chille festival , chill chill chille slippertjes.
Ik krijg ineens zwaar het idee dat ik homo zou moeten zijn.
Ik hou dus van v-hals shirtjes en haviana's.. WTF
Maargoed, beetje hypocriet wel dit aangezien je zelf een man bentquote:Op maandag 11 april 2011 15:15 schreef Redbullchick het volgende:
Ik vind slippers, ook leren geen smoel bij mannen. Helemaal niet als het van die ouderwetse zijn, je weet wel, die vrouwen ook dragen. Dan zie je van die brede lange mannenvoeten. Zag gisteren ook een rocker, zo'n Harley Davidson type, met slippers aan! Alleen het zicht al op die grote teen brrrrr
Joey Tribbiani?quote:Op maandag 11 april 2011 13:00 schreef lachband het volgende:
[ afbeelding ]
It's not a purse! It's a satchel!
Als ik een man ben passeer ik je rood verlichte raampje :-)quote:Op maandag 11 april 2011 15:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maargoed, beetje hypocriet wel dit aangezien je zelf een man bent
Jij bent zo enorm duidelijk een puisterig jongetje met aandachtstekort, nog duidelijker en je kon dienen als vuurtoren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:29 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Als ik een man ben passeer ik je rood verlichte raampje :-)
Liever motorlaarzen als slippers voor mannen inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2011 15:37 schreef IBAZ het volgende:
Alleen vrouwen mogen met blote voeten. En mijn vrouw heeft de mooiste. Mijn voeten zijn het mooiste in mijn stoere motorlaarzen.
Dat kan.. maar waarom niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
![]()
Dit is niet mijn stijl vriend.
V hals bij mannen![]()
Haviana's
Dat vrouwen niet zo moeten zeikenquote:Op maandag 11 april 2011 12:36 schreef Redbullchick het volgende:
Een echte vent trekt toch geen slippers aan! Wat vinden jullie?
hard setje die onderstequote:Op maandag 11 april 2011 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
dit kan nog
[ afbeelding ]
dit niet
[ afbeelding ]
een ook zoeen houten kettingquote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Is geen trol ik heb volgens mij echt alleen maar shirts met V-hals.
Edit: ook 2 met een lage ronde hals.
bang om op je blote vieten te lopen knecht?quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat kan.. maar waarom niet?Toch niks beters dan met je slippers over het strand of gras lopen ipv schoenen met of bloten vieten (yuk) of moet stokken zodat je stinkvoeten krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |