Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Goed, heeft er iemand zin in een geile neukdate?
Ik kan geen Zweeds, het kan maar zo zijn dat ze dat zeiquote:Op maandag 11 april 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kvinnor, dat is iets als vrouw, mevrouw.
Niet schieten is soberiso misquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je dacht, ik gooi er ff een retorische vraag in?
Pick me pick me!!quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Alleen niet met Babs
Dan zal er wel iets van waarheid inzitten hequote:
quote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
met mij dus he, even voor de goede orde
Je weet niet wat je mistquote:
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Pick me pick me!!
Oh wacht.. je wilt me niet
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakketquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Oh, dan heeft Yuki niks te vrezen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
quote:Op maandag 11 april 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in een geile neukdate. Ik heb alleen geen tijd
Andere keer dan maar weerquote:
Dat zit alleen bij de Peemium edition?quote:Op maandag 11 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi, dat is alleen voor speciale dames en speciale situaties, dat zit niet standaard bij het pakket
Auwquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
Nee, bij het extra optie pakket verkrijgbaar bij de Premium Edition.quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zit alleen bij de Peemium edition?
Komen ze zo aan hun rookworsten?quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft ze sowieso niet, ik steek hem liever tussen de deuren bij de HEMA dan in Yuki
quote:
Coolquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren.
Ik hoef het ook niet te wetenquote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mistOh ja, toch wel... plasseks
Dat heb ik sowieso nietquote:
Daar zou je inderdaad nog wel bij in de buurt komenquote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Then where's the fun?quote:Op maandag 11 april 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt mee, zit een druksensor in, dus gaan wel weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |