Ik zweer hij zit vastquote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef Swiffer het volgende:
Misschien datie een heimlich probeert, al zal dat niet echt lukken aangezien je wel kunt ademen.. en verder, kan het niet zijn dat je bv een scherp stukje pit erin hebt gehad, die je slokdarm heeft beschadigd?? Blijf je ook voelen. Die appel zou nl al wel een beetje verteerd moeten zijn door je speeksel.
Ook al geprobeerd. Zit muurvast.quote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef EdNoolk het volgende:
Ff een willekeurige man diep laten spuiten.
Ook als die zo diep zit? Zit daar een camera aan vast? Straks grijpen ze nog mijn long er uit.quote:Op maandag 11 april 2011 12:29 schreef Swiffer het volgende:
Dan vrees ik toch dat er een spateltje of tangetje aan te pas komt ...
Heimlich werkt alleen als er een vacuüm is, oftewel je luchtpijp zit nagenoeg dicht. De arts klemt dan vast, en drukt middels het middenrif de lucht uit de longen, zodat je het stukje eruit schiet. Ain't gonna happen, niet op deze manier.quote:Op maandag 11 april 2011 12:41 schreef Supersoep het volgende:
Heimlich-greep en het is weer okay. Bereid je ervoor dat de dokter dus je vanachter even vastpakt.
Jojoortje...nee...quote:Op maandag 11 april 2011 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook als die zo diep zit? Zit daar een camera aan vast? Straks grijpen ze nog mijn long er uit.
Of ze ligt in het mortuarium...quote:
Wat gooien ze in die wasmachine, en is er ook een youtube linkje van?quote:
Een steen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat gooien ze in die wasmachine, en is er ook een youtube linkje van?
Wat een debielen in dat filmpje...quote:
Zou jij er dan verder vanaf staan?quote:Op maandag 11 april 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een debielen in dat filmpje...Je gaat toch niet op een meter van zo'n wasmachine met 2 bakstenen erin staan.
Nouja...2 zware bakstenen in een trommel die met ongeveer 1000 toeren per minuut ronddraait. Misschien ligt het aan mij hoor, maar je onderschat wat voor krachten daar bij vrij komen. Ik zou er iig niet op een meter vanaf gaan staan. Los van het feit dat ik het gewoon debiel vind om een werkende wasmachine te slopen.quote:Op maandag 11 april 2011 15:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zou jij er dan verder vanaf staan?
Er kwam (al) rook uitquote:Op maandag 11 april 2011 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja...2 zware bakstenen in een trommel die met ongeveer 1000 toeren per minuut ronddraait. Misschien ligt het aan mij hoor, maar je onderschat wat voor krachten daar bij vrij komen. Ik zou er iig niet op een meter vanaf gaan staan. Los van het feit dat ik het gewoon debiel vind om een werkende wasmachine te slopen.
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik leef nog
Stuk schil is vanzelf naar boven gekomen toen ik heel hard moest lachen.
Ik dacht dat ik een halve appel in m'n strot had, maar het bleek een heel klein schilletje te zijn.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik leef nog
Ik dacht dat ik een halve appel in m'n strot had, maar het bleek een heel klein schilletje te zijn.
En waarom moest je lachen, vertel de grap.quote:Op maandag 11 april 2011 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ik leef nog
HAHAHquote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwam het door het wasmachinefilmpje?
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat was hopelijk voor het doktersbezoek?
Iemand zei dat PSV kampioen werd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En waarom moest je lachen, vertel de grap.
wie kopt 'm even in? (hihi, ik zei 'in')quote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb al jaren last van haren in mijn keel
Omdat je zaad in je ogen hebt xD xD XDd Dxquote:Op maandag 11 april 2011 18:47 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik las: Gvd stuk appel in m'n reet.
Ik weet ook niet waarom xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |