Maar Sharon heeft niks met Lau en Mo dus is het wel logisch dat ze meer naar Jo trektquote:Op maandag 11 april 2011 11:03 schreef suksan het volgende:
en sharon heeft het ook door.. dat joan meer in beeld is.. dus is ze veel bij haar in de buurt te zoeken..... volgens mij is sharon ook wel een copy cat.
Da's ranzigquote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zie bij haar toch liever striemen dan.......
Ik ben heel lief, wordt alleen wel eens verkeerd begrepen (agv de beperktheid van alleen tekst)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Tassie37 het volgende:
Ik heb het! Ik weet wat de Stem gaat zeggen!
Gerard....en Karim....Er is...helaas.... wat mis gegaan....met de opnames...ik wil.....dat jullie deze battle....nog een keer doen....
![]()
ikquote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus toch niet allemaal IKEA troep in dat huis
Ik weet het, je bedoelingen zijn goed maar je wordt vaak onbegrepen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, wordt alleen wel eens verkeerd begrepen (agv de beperktheid van alleen tekst)
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genotenquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef Tassie37 het volgende:
Ik heb het! Ik weet wat de Stem gaat zeggen!
Gerard....en Karim....Er is...helaas.... wat mis gegaan....met de opnames...ik wil.....dat jullie deze battle....nog een keer doen....
![]()
hij wou net praten met jo, maar die moest zich concentreren op de zon...quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Goedemorgen. Wat zit Flipdrol er als een afgewezen puppie bij.
wat is jouw leeftijdquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genoten
quote:Op maandag 11 april 2011 11:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geloof me die is zo weer in beeld hoor...
ik stem maik en lau , dan ist spelletje zo klaar , die vallen nog staand in slaap. en dan hebben ze tenminste reden om te klagen..quote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, net als met het gelijke spel bij het worstelen, opnieuw maar nu twee andere team genoten
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard en Karim ze werden op een voetstuk (sokkel) geplaats door menigeen.
Ze zijn zelf tot een andere conclusie gekomen en van hun voetstuk afgestapt.
Inderdaad.. Anders trekt ze haar broek even iets omhoog..quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.
Worden hier dus niet begrepen....mensen vallen over je heen, en jij reageert weer terug.
Jo is nog niet klaar met de zon...
En Philip zit daar van een afstandje naar te kijken? (heb geen streams)quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Nog even en Jo gaat "wax-in wax-out" doen, de kraanvogel heeft ze al bijna onder de knie!
hoezo, aandachtstrekkerquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Nog even en Jo gaat "wax-in wax-out" doen, de kraanvogel heeft ze al bijna onder de knie!
flip draait als een puppy om haar heen. Loopt weg, draait weer ff om haar heen.quote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En Philip zit daar van een afstandje naar te kijken? (heb geen streams)
hij zal toch het baasje in gaten moeten houden he..quote:Op maandag 11 april 2011 11:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip draait als een puppy om haar heen. Loopt weg, draait weer ff om haar heen.
Je kent het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |