Mijn hart huilt nu al bij deze vooruitblikquote:Op maandag 11 april 2011 11:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Maar ze mogen nu nog geen relatie beginnen dat is niet interessant (zie eliminatie van Maik en Alex) ze moeten eerst nog even 4 weken om elkaar heen blijven draaien af en toe en kusje dan weer een moeilijk gesprek, veel gekroel, afspreken elkaar wat meer met rust te laten, weer goed maken, en ga zo maar door..
Dank je welquote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendinnetje ook op Fok! Welkom moppie!
Tuurlijk krijgen ze meer respect voor standbeeldartiestenquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
wat een gierigerd , 1 eurootje maarquote:Op maandag 11 april 2011 11:25 schreef ariehaan het volgende:
Gerard en Karim hebben een leuk gesprek op de ronde witte bank.
Ze vertellen dat ze nooit meer hetzelfde naar levende standbeelden zullen kijken. Als ze er een zien , gaan ze ermee op de foto, geven een eurootje en ze zullen dan altijd even aan de ervaring van vannacht denken.
Ook weet Gerard zeker dat Fenneke (en andere familie) gekeken hebben, Fenneke waarschijnlijk om het uur volgens Geer, ondanks dat ze vandaag moest werken.
truequote:Op maandag 11 april 2011 11:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ach je kan het ook andersom zien, wie het kleine niet eert
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kijk, dit soort opmerkingen....hoe goed bedoelt ook.
Worden hier dus niet begrepen....mensen vallen over je heen, en jij reageert weer terug.
Jo is nog niet klaar met de zon...
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?quote:
soms?????????????/quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Niki.P het volgende:
Soms vindt ik Sharon wel iets minder, zoals ze nu een beetje het andere team probeert zwart te maken met ons team heeft echt normen en waarden, en Geer zegt de andere ook hoor! Go Geer!!
eensquote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes", of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
ja precies haha, dat kan toch nietquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
zouden de ouders van sharon haar hebben opgegeven en met de stem gepraat hebben.. zodat ze er zeker van waren dat ze in het huis zou komen..... en dat ze nu de tv ook op mute hebben staan???
Ze weet echt overal over mee te kletsen denkt ze en ze heeft zo'n harde stem
geenquote:Op maandag 11 april 2011 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel van die standbeelden er 'rondlopen' ?
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)quote:
waarom irriteer je je aan Karim?quote:Op maandag 11 april 2011 11:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sharon is echt een van de bewoners die ik soms super vindt maar ook vaak aan kan irriteren.. (net als Karim eigenlijk)
Klagen in de FB aub.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Terwijl ik daar helemaal maar dan ook helemaal niets kwaads mee bedoel. Ik vind het gewoon een mooi beeld. Mensen die als beelden op een voetstuk worden geplaatst (door de Stem) en die er dan hand in hand van afstappen van wege het zinloze karakter dat op een voetstuk staan met zich meebrengt.
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes" (we weten allemaal wie dat constant doet), of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
Eigenlijk werkt het op bijna elk forum wel zo.quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes", of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Veel gemener en triester en zorgwekkender vind ik uitspraken van mensen die de bewoners uitmaken voor "vieze smegmahoer", "vieze zaadslet!" "Jo, hou je zaadbakkes" (we weten allemaal wie dat constant doet), of niet soms, is dat volkomen normaal als mensen zo over andere mensen spreken ongeacht of het hier "nu eenmaal, fok is en als het je niet bevalt moet je maar wegblijven"? (Wat dus mensen inderdaad doen, wegblijven). En dan als ik daar iets over zeg het gegeven dat ik dan ineens de gemenerik zou zijn (beetje omgekeerde wereld)
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)quote:
Die kan soms zo gemaakt over komen als hij niet over iets wil praten ofzo en het dan zelf wel doen, en als hij het ergens niet mee eens is... en probeert te erg de sfeer goed te houden dat het wel eens afrechts werkt (niet altijd hoor)quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:34 schreef Miss-L het volgende:
mensen ik ga in de zon liggen , ik kom strax nog wel ff kijken hier. Ciaoo
Dus ook dat men mijn mening in zijn waarde laat!!!!quote:Op maandag 11 april 2011 11:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk werkt het op bijna elk forum wel zo.
Er zijn mensen die wat genuanceerder zijn en mensen zoals ik die op ze tijd gewoon lekker zeggen wat ze denken.
Het mooie van Fok vind ik dat.
Wel vind ik het belangrijk dat fokkers de mening van een andere fokker in ze waarde laat.
Kortom of je nou voor Mo ben of voor Geer, dat kan je gewoon zeggen.
Heeft echt geen nut om hierover iets te zeggen, dit blijft zo.
En eerlijk gezegd waardeer ik dit forum meer, dan een ander waar je niet jezelf kan zijn.
Maar deze discussie is al eens met je gevoerd
Jo ligt nog steeds in de kreukels...
Goh, en dat zeg jij die niet van persoonlijk aanvallen houdt?quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)
Het was geen vraag van me he?quote:Op maandag 11 april 2011 11:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik klaag niet ik gaf antwoord op een vraag. (Als je dan al zo van de forum regeltjes bent hang dan niet het modje uit)
ben je niet zeker van he.. flip is toch ook in de buurt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Niki.P het volgende:
Had even alleen geluid hoor op eens heel veel gehijg... is Jo gewoon nog steeds met der oefeningen bezig...
Van wie en waarom?quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo moet stoppen met haar medicijnen
Ik ook, maar ja wie ben ikquote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Smegmahoer, vind het een mooie en passende beschrijving
En weer veroordelend naar mij toe, Ik val niemand persoonlijk aan. Wie klaagt er er hier over wie?quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goh, en dat zeg jij die niet van persoonlijk aanvallen houdt?![]()
Commentaar op de streams graag! Klagen over users in FB.
Ik kon wel beelden kijken (heb ik toen ik dat gehijg hoorden ook gedaan) was alleen met andere dingen bezig dus had ze geminimaliseerd)quote:Op maandag 11 april 2011 11:35 schreef suksan het volgende:
[..]
ben je niet zeker van he.. flip is toch ook in de buurt.
Hoorde Flip heb ik al verteld dat ik moet stoppen met de medicijnen?quote:
en niet alleen gerard...quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef suksan het volgende:
die sharon snapt het echt niet he.. gerard wil rust.. geen gekwetter aan zijn kop
precies!!!quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef suksan het volgende:
die sharon snapt het echt niet he.. gerard wil rust.. geen gekwetter aan zijn kop
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.quote:Op maandag 11 april 2011 11:36 schreef Reksie1981 het volgende:
Smegmahoer, vind het een mooie en passende beschrijving
Nou fijn, je punt is gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.
Ze zij gisteren wel dat haar kuurtje bijna klaar is...quote:Op maandag 11 april 2011 11:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hoorde Flip heb ik al verteld dat ik moet stoppen met de medicijnen?
Verder vaag antwoord. Kreeg t niet helemaal mee.
wat een mooie omschrijving van Mo zegquote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, laag, zielig, pathetisch, belachelijk, respectloos, banaal, dwaas, dom, simpel.
quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat een mooie omschrijving van Mo zeg
quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat een mooie omschrijving van Mo zeg
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef akveor het volgende:
Hè gelukkig het merendeel van de posts gaan weer over Joannaen Flipsen!
haha Gerard is ook zo heerlijk droog! 'een python, is die gevaarlijk dan? en die heb jij vastgehouden?'quote:Op maandag 11 april 2011 11:40 schreef angeljacky het volgende:
Wat ik nu niet van die dames snap die bij de helden zitten, dat ze ze niet ff met rust laten.
Blijven alleen maar kleppen---> laat ze lekker nog ff slapen dames en ga lekker in de kamer of zo een theekransje houden
Ik mag niks zeggen zeker??quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?
Kan zijn en het is ook niet gepast maar de discussie hier moet gaan over de streams/deelnemers en niet over de users onderling.quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Niki.P het volgende:
Ik moet naar stage dus tot vanavond iedereen!!!
Van mij wel hoorquote:
Rukken? Na 8 weken onthoudingquote:Op maandag 11 april 2011 11:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over Alexander hebben, wat zou hij aan het doen zijn?
Is het ook, wassen schijnt dat te verhelpen. Ze zijn nu zo ranzig dat Dettol het niet meer kan verhelpenquote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik vind het vies ordinair, onder de gordel, zielig
Dan gok ik dat hij met ze neus bij de stream zit om lau te volgen.quote:
mama jo heeft doorgegeven dat ze meer in beeld moet komen voor de stemmenquote:Op maandag 11 april 2011 11:43 schreef knagsje het volgende:
waar komen die Jo- oefeningen ineens vandaan? Heb haar 8 weken nooit iets dergelijks zien doen..............
Nóg meer?quote:Op maandag 11 april 2011 11:44 schreef suksan het volgende:
[..]
mama jo heeft doorgegeven dat ze meer in beeld moet komen voor de stemmen
ze is overal te lang voorquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef Niki.P het volgende:
Laura is echt te lang voor het aanrecht...
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggenquote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Stranger1977 het volgende:
Flip past ook wel bij laura eigenlijk, die ligt de laatste dagen ook lekker uitgebreid te ronken overdag
Tja, maar wat moeten ze er dan doen nu..?quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggen
Inderdaad, tijd voor actie in de tent! Estafette zwemmen dus,... hoppaaaaa!quote:Op maandag 11 april 2011 11:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eigenlijk liggen ze allemaal veel te hangen of liggen
quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
Geen streams, maar wel twitter om te volgen.
Sofia en Man vinden het slap dat ze zijn afgestapt
MvCharity M
@SST_Sofia- doe jij het zelf eens na ik heb jou alleen maar zien janken in het huis dat is pas slap !!! #sstnl
30 minutes ago Favorite Retweet Reply
!! pwnd!
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
MvCharity M
@SST_Sofia- doe jij het zelf eens na ik heb jou alleen maar zien janken in het huis dat is pas slap !!! #sstnl
!! pwnd!
quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
MvCharity M
!! pwnd!
Ja, dat was echt een vies en ranzig ding om te zien.quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.
Ohw sorry!quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Sofia had het geen uur vol gehouden met die walgelijke dunne pootjes van haar.
Goed bezig Reksie! Ik was al vergeten dat er ooit een Sofia deelnam.quote:Op maandag 11 april 2011 11:46 schreef Reksie1981 het volgende:
Ehehehe,
MvCharity M
!! pwnd!
Anders nog iets???quote:Op maandag 11 april 2011 11:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Tja ze is niet in beeld. Kan best dus..quote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef suksan het volgende:
volgens mij ligt iedereen plat.. of zal jo in de kamer zitten kletsen met haar mama
Jouw schoonfamilie ?quote:Op maandag 11 april 2011 11:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Btw ik denk dat Genialex lekker op een terras zit mijn schoonfamilie!
Was mijn tweet niet, maar kan het wel waarderenquote:Op maandag 11 april 2011 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed bezig Reksie! Ik was al vergeten dat er ooit een Sofia deelnam.
Wil je stokbrood niet zo beledigen? Da's namelijk heeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Ah de stokbrood maakt zich ook gereed om te gaan liggen
Ja maar een strijkplank is handig...quote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wil je stokbrood niet zo beledigen? Da's namelijk heeeeeeeeerlijk
samen met sjer enige die het verdient (en geer en karim natuurlijk) om te rusten, rest heeft nauwelijks iets uitgevoerd deze nachtquote:Op maandag 11 april 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
Ah de stokbrood maakt zich ook gereed om te gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |