Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!quote:Op maandag 11 april 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Doet Joanna elke ochtend een zonnegroet?
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..quote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
denk dat ze kijken naar het opstappen, dat bepaald wie er langer op heeft gestaan.quote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zal wel zijn wie het eerste over tegelijk afstappen is begonnen, heeft verloren..
Ok, bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben remise afgesproken, de stem zei daarna dat hij morgen de winnaar bekent maakt..
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggenquote:Op maandag 11 april 2011 10:32 schreef Niki.P het volgende:
s Avonds een vent
11 april om 10.11
s Ochtends een vent.
De bewoners krijgen van De Stem te horen dat het tijd is om op te staan. Karim staat op alsof hij geslapen heeft als een roos, terwijl hij pas twee uur in bed ligt. Gerard heeft beduidend meer moeite met de vroege wake up call van De Stem. Hij wankelt wat als hij uit bed stap en besluit ook weer snel om te gaan liggen. Hij trekt zijn dekens over zich heen en doet het kussen over zijn hoofd. De Stem is onverbiddelijk: Bewoners, NU opstaan!
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
zal erg veel gehang en gelig worden ben ik bangquote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef ajbwib het volgende:
Hopelijk gaat er nog wat gebeuren vandaag..
nou inderdaad !!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Gezellig dat je ook bent gaan posten!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:33 schreef ajbwib het volgende:
Goedemorgen allemaal! Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit wat getypt. Ziek vandaag, goed excuus om Secret Story te volgen!
Ik welquote:Op maandag 11 april 2011 10:31 schreef ariehaan het volgende:
Ze is wel lenig zeg, ik doe het haar niet na!
.
Inderdaad!!quote:Op maandag 11 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was ie ook maar zo onverbiddelijk als ze weer eens als luie mormels op de dag in hun nest liggen
Precies, dankje!quote:Op maandag 11 april 2011 10:35 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Welkom! Ieder nadeel hep ze voordeel, nietwaar?
Beterschap in ieder geval
Als 2 mensen het uit een groep van 8 kunnen, wat denk je dat de kans is dat er meer mensen zijn die dit kunnen?quote:Op maandag 11 april 2011 10:37 schreef Miss-L het volgende:
ik vind dat karim en gerard nu wel vrijgesteld mogen worden van verdere opdrachten, want dit doet niemand ze na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |