Joysaquote:
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelenquote:Op maandag 11 april 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Allerlei kussens, dus vast iets wat ook op een bank past![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 10:58 schreef Toekito het volgende:
meiden wie van jullie wil even koffie voor me pakken? Apparaat staat al aan
beetje het nadeel van zon glazen gevel jaquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan maar in zwembroek naar het werk. Die airco daar werkt niet en het is altijd 25 graden als het buiten 10 graden is ofzo.
Nee, maar ze hebben er meer, vooral aa de Th. A Kempisstraatquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even kijken, op de site zie ik alleen hoge rug kussens voor in stoelen
precies ff rondje om het noordereilandquote:Op maandag 11 april 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje het nadeel van zon glazen gevel ja![]()
je kunt in je pauze ff de maas in springen?
Ha dich!quote:
Ik fiets wel even naar de Blokker vanmiddag, dat is dichterbijquote:
Ik combineer datquote:Op maandag 11 april 2011 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ipv op het balkon te zitten?
En werken dusquote:Op maandag 11 april 2011 10:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee drinken en FOK!ken op zijn balkon.
Even kijken dusquote:Op maandag 11 april 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben er meer, vooral aa de Th. A Kempisstraat
ja zo één wil ik ook maar dan voor de rugleuning, want voor de billen heb ik alquote:Op maandag 11 april 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik gewoon zo een lange voor onder de billen
Wij ookquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nou we gaan vanavond gewoon weer BBQ-en
Omdat het kan
Lekker, hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
maak je die dan vast, of zet je die gewoon tegen de leuning aan?quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zo één wil ik ook maar dan voor de rugleuning, want voor de billen heb ik al
ik moet werken tot 21:30 daarna is het al op zeker?quote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
Geen tijd, heb vanavond jaarvergadering van zwemvereniging...quote:
Je bent welkomquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen tijd, heb vanavond jaarvergadering van zwemvereniging...
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat het kan
zet ik er denk ik gewoon tegenaan, ik gebruik nu een gewoon zitkussen maar die is net ff te groot en dat staat stomquote:Op maandag 11 april 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maak je die dan vast, of zet je die gewoon tegen de leuning aan?
Jammer dat mijn baas er anders over denkt.quote:
ik snap datquote:Op maandag 11 april 2011 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet ik er denk ik gewoon tegenaan, ik gebruik nu een gewoon zitkussen maar die is net ff te groot en dat staat stom
Gezelligquote:
idd dat is irritantquote:Op maandag 11 april 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snap dat![]()
ik heb losse kussentjes voor in de rug, maar die vallen steeds tussen zitting en rugleuning door
dunnoquote:Op maandag 11 april 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
GezelligMag je aan de noorderhaverkade BBQ-en?
dat is achter mij, 2 tellen. Je moet op borden letten staat erquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunnoweet nie eens waar het is! Die bbqzones staat op de website van de gemeete ergens
kan nou ff niet kijken, mobiel enzo...
ja dat dusquote:Op maandag 11 april 2011 11:17 schreef Toekito het volgende:
regels in Rotterdam omtrent parkBBQ:
Als u een vuur wilt aanleggen, moet u een ontheffing van het verbod aanvragen.
Het maken van een vuur dat geen brandgevaar oplevert voor de omgeving, zoals het branden van kaarsen en fakkels of vuur om te koken, te bakken en te braden, zoals een barbecue is niet verboden. U mag een barbecue in een park houden, behalve als dit in het park nadrukkelijk is verboden; raadpleeg de borden in het park, informeer bij de deelgemeente of bel voor informatie 14010. In het park mag u niet bij beplanting of onder een boom barbecuën. U mag geen takken verbranden, geen schroeiplekken veroorzaken en u moet na afloop van de barbecue uw afval opruimen.
http://www.rotterdam.nl/pdc:vuur_stoken_in_de_open_lucht
quote:Op maandag 11 april 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
J. komt even met een rekensommetje![]()
1451 days can be converted to one of these units:
125,366,400 seconds
2,089,440 minutes
34,824 hours
207 weeks (rounded down)
Ofwel over 11 dagen zijn we 4 jaar samen![]()
nou let jij maar s op de borden danquote:Op maandag 11 april 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is achter mij, 2 tellen. Je moet op borden letten staat er
ik zal eens oplettenquote:Op maandag 11 april 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou let jij maar s op de borden danik weet dat t sowieso mag in het park en het zuiderpark. Vroessenpark
miss ook wel?
Blijdorp geen optie? Heb je meteen genoeg en kakelvers vlees bij de handquote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zal eens oplettenVroessenpark is ook niet ver.
zuigsequote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef suikertaartje het volgende:
Was in de droger gooien, kind naar buiten mikken en stofzuigen
Jij leest ook weer lekker selectief hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |