Jij hebt een rubbermattenboom?quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
In wat voor tokkie-buurt woon jij danquote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Ze hebben van die buiten canvas dingen. Potgrondtabletten zijn ook heel makkelijk, krijg je een afwasteiltje zowat mee vol. Verder al hun zonnecel verlichting, stoelkussens en aanverwante rommeltjes.quote:Op maandag 11 april 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Tomaat: ja die groeien hier ook aan de bomen![]()
Ik ga deze week weer even kijken voor leuke spulletjes voor op mijn balkonnetje!!
Zit er een Action in België? WAAR???!??quote:Op maandag 11 april 2011 12:44 schreef sproetjes het volgende:
bij de action in België heb ik de lampionnen slinger alweer gespot
Aalst is dichtstbij voor mij. Dik half uur.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
http://www.action.be/winkelsquote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit er een Action in België? WAAR???!??
Zijn ze er weer?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef athlonkmf het volgende:
Hmm... lijkt me wel grappig voor op het balkon
[ afbeelding ]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef CindieY het volgende:
Wederom bij de Action geweest. Handig make-up-organizer-bakje, klein notitieboekje, pennen en een setje met geeltjes en van die plakpijltjes.
Zag ook dat ze leuke, kleine potten hebben voor om een regenpijp heen.
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze er weer?Heb er nog twee nodig om de gesneuvelde van vorig jaar te vervangen.
Ga ik er deze week twee ophalenquote:Op maandag 11 april 2011 20:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb 1 kleine tuinposter met klaprozenmaar ik wil er eigenlijk nog 2 met klaprozen (naast elkaar op een lelijk wit stuk muur onder mijn woonkamerraam) en ook nog eentje van een iets groter formaat voor op de schutting. Morgen nog maar even bij een paar andere Actions in de buurt kijken.
Verder heb ik ook nog wat snoep gekocht, pakpapier, nog een keer het zomer rok/jurkje maar nu in het zwart en een inschuifbare buitenbezem. Bij elkaar ¤15,19
[..]
Ik zag inderdaad ook de grote lampions al weer liggen, maar de kleintjes nog niet
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffenquote:Op maandag 11 april 2011 19:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Je blijft wel gieten met die regenpijppotten hoor., ik heb ze verscheidene jaren gehad maar er was niet tegenop te gieten met een balkon op het Zuiden, ook niet met droogtebestendige planten erin.
Veel plezier met 3x per dag gieten dan bij 30 graden dagtemperatuur.quote:Op maandag 11 april 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n hele balkon is pal op het zuiden, dus ik verwacht al aardig wat gietwerk. Misschien eens een grotere gieter aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |