Is wat precies goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
[..]
ennn zijn die beetje goed??
wil ook naar de action!! maar zit hier alleen op mijn werk, dus wordt lastig haha
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die nagellak van de action, MAX is dat geloof ik is nog verbazingwekkend goed. Sommige dekken nog beter dan sommige van mijn Bourjois lakjes.
quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klopt!! Ik heb nu 'Soft Pink' op en heb nog een paar kleurtjes.. Vind hem ook heel fijn om op te doen, niet te stroperig ofzo en blijft heel goed zitten.
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?quote:
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie toevallig ook die lakjes van de French Manicure set?
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
een van mijn tulpen doet het niet
(ja ik heb het knopje geprobeerd)
die gaat morgen meteen terug. gelukkig doen ze over terugbrengen en ruilen niet zo moeilijk
mijn vriend vond ze leuk. dat is voor het eerst
het is ene grote solartoestand 's avonds bij mij in de tuin
jammer dat ik dat niet een beetje leuk op de foto krijg.
ik heb nu de gewone solardingetjes in groepjes bij elkaar staan.
dat ziet er leuker uit dan hier en daar 1
Gelukkig kostte t bijna niks denk ik dan maar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:16 schreef rac het volgende:
[..]
Zal zo dadelijk eens uitproberen , hen gister net zo'n setje gekocht.
update: Ik had 'm beter kunnen laten liggen het witte heeft veel te weinig pigment of je moet het een keer of 3 doen of het dekt niet. en droogt absoluut niet goed. ben dus ook niet bij de topcoat gekomen.
Nee die heb ik dan weer iet. Voor de rest spaar ik wel al die max lakjes haha. Maar die french manicure niet doen dus. Ik weet dat we het dan over een totaal andere prijsverhouding hebben maar die van Herome is wel erg fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij mij drogen ze niet...Het blijft gewoon halfzacht op de nagel liggen, lijkt wel..
euhm, jawel, bij de kruidvat, essencequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef rac het volgende:
Nee geen drol ik geloof 1,49 ofzo koop je nergens anders een lakje voor
waarom kom je dan niet hier?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Essence heeft hippe lakjes.. ik heb een soort nagellak addict![]()
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom kom je dan niet hier?Show hier je nagels #221
Dat was een warm welkomquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ooit wel geprobeerd, maar was zielig en er werd niet gereageerd op mijn vragen..
maar kan allicht nog wel een poging wagen. heb vandaag nog leuke foto gemaakt.
Maaruh nu meteen na mijn eerste post blijkt ook maar weer waarom ik er niet zat.. :S
Ik ben heel slecht in French manicure dus die heb ik lekker laten liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij heb ik die zien liggen ja, van een bekend merk geloof ik.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
weet iemand of ze ook een stappenteller bij de Action verkopen?
Ja dat heb je weleens bij de action ja hahaquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende gloeiende
ik heb vandaag die kapotte tulp teruggebracht en weer 6 solartulpen gekocht en 2 doen het gewoon weer niet
kan ik WEER terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |