Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
De tulpjes doen het en ik vind ze tof! Van de week nog maar een paar halen dan.
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Die op zonne-energie? Die heb ik vorig jaar (of het jaar daarvoor kan ook) gekocht maar ze hebben het nooit gedaan. Ik heb ze wel laten staan en toen zijn ze vanzelf een keer uit elkaar gevallen en toen heb ik ze maar weg gegooid.
Pics van je tuin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb er al meer keer mee in mijn handen gestaan, maar ik heb al zoveel van die dingetjes in mijn tuin. (ik heb een stuk of 30 van die gewone solarlampjes staan en er hangen 7 lampionnen)
maar ze zijn zoooo leukik hoop echt dat ze hier snel uitverkocht zijn, dan hoef ik niet meer te twijfelen
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die van mij deden het ook niet, Tot ik er achter kwam dat ik ze aan kon zetten door een dingetje in het steeltje in te drukken.
Vrouwen en techniek....quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
*proest*quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het bij mij ook geweest zijn
Zou ik ook ophouden met snoep kopen want dat is vast ook "dike prut"quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
zodra hij een beetje opgeruimd is, zal ik het doen, maar vooralsnog is het een beetje een troepquote:
bedankt voor je interessante bijdrage aan dit geweldige topicquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
Bij de action haal ik vaak alleen wat snoep, daar is het goedkoop, de rest wat ze daar verkopen is dike prut....
Best logisch voor een 12-jarige.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sandert98 het volgende:
ow doe's een fotootjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er nog 10 tulpen bijgehaald.![]()
En stom toevallig lag er ook nog 1 lampionneslinger en die kon ik ook niet laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |