Meet in Zeeland.quote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw wat ben jij toch een schatje
Wat was er 21/22 mei dan
Vandaag niet hoor... ik ben brakquote:
ik kan nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meet in Zeeland.
Als je interesse hebt PM me maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tuurlijk stroom aanquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
stroom aangesloten ?
en ehm als je start knop indruk krijg je dan gelijk helemaal geen beeld meer of in begin nog wel ?
Ik ga het doorgevenquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat schiet niet op dus![]()
afwachten weer
[..]
sluit er een monitor op aan en kijk of je dan wel beeld hebt?
Zeeland is dichtbijquote:Op maandag 11 april 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meet in Zeeland.
Als je interesse hebt PM me maar.
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.quote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaDat is ook sip, maar soms is het nou eenmaal zo.
Het was maar een ideetje hoor, september, maar gooi het eens in de groep? Dat moet mij wel lukken denk ik
Ik hoor het wel.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeeland is dichtbij
Maar volgens mij heb ik dat weekend al wat
Hey Symquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
quote:Op maandag 11 april 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk stroom aanSuffie
Nee helemaal geen beeld
Nou, mop, het ligt niet aan jou dat er nu weinig mensen komen, dat zijn omstandigheden.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Iedereen vind het leuk maar als het erop aan komt er bijna niemand.
En ja dan hoeft het van mij ook niet meer.
Zo denk ik er althans nu over.
Maar ik zie het later wel weer.
Mijn vader zal hier ook niet blij mee zijn.
ja sorry man.quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er nu echt geen zin in, ik heb er al veel moeite ingestoken samen met mijn vader.
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in 2strijd of ik mijn verjaardag zal vieren of niet, en heb daarom gezegd dat ik niet kom. Verder vind ik het een enorm leuk ideequote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je er niet blij mee bent. Maar soms zijn er nu eenmaal dingen die toch echt voor gaan. Wie komen er nu nog, dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke
Met mij alles goed, vannacht minder geslapen maar ok.
Vandaag laatste dag op de vestiging in a'dam zuid. Mag naar a'dam zuid-oost vanaf morgen.
Ahaquote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmmmm..JA!
[..]
Nee joh![]()
Ik bedoelde meer dat hij nu zelf een schone broek (luier) moest
Ik snap dat je er niet blij mee bent, maar ik hoop dat je snapt dat het nu even niet anders kanquote:Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja een chaos is hetquote:Op maandag 11 april 2011 09:47 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik koffie drinken en roken verdorie
Zelfde project, zelfde werk.quote:
Kan ook positief uitpakken?quote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfde project, zelfde werk.
Maar dit gebouw moet leeg en nieuw gebouw heeft minder werkplekken dan mensen![]()
Dus ik ben de pineut en mag naar een ander gebouw verhuizen.
Ik weet het ook nog niet. Maar als het zo'n kleine groep is, dan is het zonde van alle tijd en moeite van jou en je vader, dus dan is een andere datum waarop meer mensen kunnen, misschien wel een beter idee. Soms is het gewoon lastig plannen om een grote groep bij elkaar te krijgen op een bepaalde datum, door omstandigheden die buiten je eigen macht liggen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fles sowieso, en van jou en trev weet ik het niet.
Dus grote kans dat het niet doorgaat.
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je weet maar nooit he
Maar wel ok is me voor met de volgende optie
was gebeurdquote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
dan is de monitor kapotquote:Op maandag 11 april 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als hij het nou wel doet op een monitor? Wat is het probleem dan?
quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
KATSJING 275 euro woesj
Ik ga even in een hoekje zitten janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |