quote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs likt over mijn broek, zegt: nou heb je een natte broek he? Even schone kleren aan doen
gewoon op werk.. en ik ben gewoon even leegquote:Op maandag 11 april 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ok, ehm, dan ga ik iets anders leuks verzinnenWaar ben je nu dan?
Thijs likt over mijn broek, zegt: nou heb je een natte broek he? Even schone kleren aan doen
ik zie een verbandquote:
Maak je ook aantekeningen?quote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zie een verband![]()
lopen jullie straks allebei in de blote kont![]()
Thijs is een uitgekookt boefje![]()
Niets, want jij gaf mij een cadeautjequote:Op maandag 11 april 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dan? Ik ben ook een man hoor.
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aw wat ben jij toch een schatje
Wat was er 21/22 mei dan
He Solquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Solique het volgende:
Wat een serieuze gesprekken op deze vroege ochtend.
Knuffquote:Op maandag 11 april 2011 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon op werk.. en ik ben gewoon even leegiets anders verzinnen is niet nodig sushi is leuk! alleen ik even niet
Op de wc?quote:
dat likken wil ik nog wel doenquote:
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekkenquote:Op maandag 11 april 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zie een verband![]()
lopen jullie straks allebei in de blote kont![]()
Thijs is een uitgekookt boefje![]()
it is a briliant idea!quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekken![]()
nee dat geloof ik nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik ben een kreng, vraag maar
![]()
Jaquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets, want jij gaf mij een cadeautje![]()
Daarvoor moet dan inderdaad wat anders worden bedacht, maar dat lukt vast welquote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat likken wil ik nog wel doenmaar in mijn broek poepen
quote:Op maandag 11 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ga ik ook eens proberen, over iemands broek likken en zeggen dat ie em uit moet trekken![]()
Marijkequote:
Je mag van mij komen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahhh een meet waar ik niet voor uitgenodigd ben!![]()
Hmmmm..JA!quote:Op maandag 11 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
He, ik heb paaseitjes, wil je vanmiddah chocolaaaaaa?
![]()
Nee johquote:Op de wc?
stroom aangesloten ?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje
Laptop van een vriending is naar de klote, hij start niet op hou zwart beeld.
Iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe het op te lossen is
dat schiet niet op dusquote:Op maandag 11 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto gemaakt, opsturen naar dermatoloog en morgen hoor ik hopelijk meer
sluit er een monitor op aan en kijk of je dan wel beeld hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje
Laptop van een vriending is naar de klote, hij start niet op hou zwart beeld.
Iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe het op te lossen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |