quote:
Ja, fijn he?quote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kwikfit
![]()
voor de garage
en natuurlijk:
suikertaartje
![]()
Niet mijn auto hoor... ik deed met LL mee met het happen naar frisse lucht toen we de auto uitkwamenquote:
Goedemorgen lieverdquote:Op maandag 11 april 2011 09:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat was een grapje![]()
auto is door de APK zonder de reparaties die eerder werden genoemd![]()
andere garage ftw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, precies, Kwikfitquote:Op maandag 11 april 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd.
Goed nieuws, dat het toch nog meeviel met de auto.
En wel weer typisch van die andere garage, om te proberen geld te verdienen aan nutteloze reparaties.
Hoiquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Hoe was jullie zonnige weekend???
quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
goede morgen
ruk geslapen maar dat mag de pret niet drukken
stijve nek, maar dat mag de pret niet drukken..HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mooiquote:Op maandag 11 april 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo te zien in vergelijking met een aantal hier voel ik me goed![]()
Het snot heeft inmiddels mijn bijholtes bereikt en daar zit het lekker zeer te doen, maar ach.
Hoe is het daar?
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, fijn he?
Ze hebben wat extra lampjes vervangen, eentje hadden ze niet op voorraad en daarvoor zijn ze helemaal van Hattem naar de Volvo-dealer in Zwolle geredenZonder dat dat extra kost
![]()
Verder wat tape over de bumper en de katalysator, lambda-sonde en fuseekogel waren nog prima![]()
En hoi lieverds
Superquote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zonnig![]()
En het jouwe?
[..]
Hoi
Heeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Hoe was jullie zonnige weekend???
* Barreltje springt in de achtebak van Pheno's auto en gaat mee!quote:
Lui, maar heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeerlijk
Die van jou dan?
Goed geregeld die nieuwe autoquote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, Kwikfit![]()
En meneer taart kreeg een gloednieuwe auto mee als leenauto
Ja, dat hoef je mij ook niet te vertellen, ik wist dat ook.quote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesDat is helaas hun trucje
quote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zonnig![]()
En het jouwe?
[..]
Hoi
Klussen is toch wel leuk?quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SuperLekker bijgekleurd
Dit weekend weer klussen
Had je daar niet enorm last van, van die patatjes?quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lui, maar heerlijk
Ow en ik heb patatjes op
Maar wel genoten
Dit is ook een dealer, Fiat.quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geregeld die nieuwe auto.
Mijn auto is in onderhoud bij een dealer, en daar kan ik hooguit een leenfiets krijgen... en dan vaak ook nog eentje waarvan de zadelsteller wat begint te slijten, zodat het zadel ineens naar beneden stort tegen het frame aan, terwijl ik aan het fietsen ben.
kloptquote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Maar lieve schat, dit had ik je van te voren kunnen vertellen, dat is namelijk standaard bijn de Kwik Fit. Ze lokken je met een goedkope APK om vervolgens geld te verdienen aan dure onnodige reparatiesDat is helaas hun trucje
quote:Op maandag 11 april 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
goede morgen
ruk geslapen maar dat mag de pret niet drukken
stijve nek, maar dat mag de pret niet drukken..GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we dan maar een sushi date plannen?![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierquote:
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lui, maar heerlijk
Ow en ik heb patatjes op
Maar wel genoten
quote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij ook niet te vertellen, ik wist dat ook.
Maar ja. Koppige man he![]()
Het zit zo lekker dicht bij zijn werk
Klussen met me man is niet leukquote:Op maandag 11 april 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klussen is toch wel leuk?
[..]
Had je daar niet enorm last van, van die patatjes?
[..]
Dit is ook een dealer, Fiat.
Toen we de Punto nog hadden kwamen we daar ook![]()
Hij kreeg een nieuwe Eco-Punto mee, grappig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |