quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
ze staan al 9 uur denk dat ze er ook nog wel 30 achter plakken maar ik ga lekker slapen!!
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
ze staan al 9 uur denk dat ze er ook nog wel 30 achter plakken maar ik ga lekker slapen!!
![]()
Nottequote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Niki.P het volgende:
![]()
ze wil de hele macht wakker blijven hoorquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Waarom ligt Laura naast Gerard&Karim zonder iets te doen?
om karim en geer te steunen, indien ze dat nodig hebben.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Omdat ze aangeboren lui is.quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Ze praat af en toe met ze om ze wakker te houden net als Sharon... De andere 4 slapen voor om dit later over te nemen ....?quote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
Je UI is nog steeds prachtigquote:Op maandag 11 april 2011 00:40 schreef Prospera het volgende:
denk dat ze daardoor mooi op gelijke hoogte staan voor de cameraquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef willllll het volgende:
waarom staat gerard op een hoger blok dan karim, gaan ze ervan uit dat gerard wint??
Mo?? ja, die eet altijd onguur!quote:Op maandag 11 april 2011 00:44 schreef Day het volgende:
Wat loopt dat mens toch vreselijk vies te vreten!
Zodat ze op de zelfde ooghoogte staan of zo... Hij heeft wel een kleiner vlak om op te staanquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef willllll het volgende:
waarom staat gerard op een hoger blok dan karim, gaan ze ervan uit dat gerard wint??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |