aan bosrijke omgeving geen gebrek hier. Stadsparken zijn bosrijk. En woon 5min van echte bossen vandaan daarnaast nog een hele lange dijk, Dus alle mogelijk hedenquote:Op maandag 11 april 2011 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen hoor.... ik wil al heel veel jaren een fox retriever... maar zolang ik in een apartement in Amsterdam woon en zeker 20 minuten met de auto moet rijden voordat ik een hond echt lekker kan laten uitrennen is dat voor mij gewoon geen optie. Eerder voor de hond dan voor mij hoor... hondenuitlaatservice zie ik dagelijks hier voor de deur staan
deze komt ook niet binnen, maar de muizen zijn nu wel weg geloof ik.... och ja dat zijn van die dingen alss je in een hutje op de hei woontquote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch doen ze hun werk blijkbaar niet goed genoeg... er zitten nog steeds muizen onder je stoel toch
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....quote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
aan bosrijke omgeving geen gebrek hier. Stadsparken zijn bosrijk. En woon 5min van echte bossen vandaan daarnaast nog een hele lange dijk, Dus alle mogelijk heden
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....
en nu gaan slapen kokje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik woon officieel in een park (ja mijn adres eindigd op 'park') maar hier in amsterdam houden ze van stenen parken....
en nu gaan slapen kokje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
deze komt ook niet binnen, maar de muizen zijn nu wel weg geloof ik.... och ja dat zijn van die dingen alss je in een hutje op de hei woont
quote:Op maandag 11 april 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb jaren langs een spoordijk gewoond midden in de stad en mijn stadse katten wisten echt geen raad met de muisjes hoor
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegevenquote:Op maandag 11 april 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weten de boerderij katten wel ze ze zitten ook altijd rond de graan silo, ik vind het echt zalig al die beesten zelfs een muis kan ik warderen, behalve als ze aan me eten komen
quote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegeven
als ik het geef is het geoorloofdquote:Op maandag 11 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je hebt mij zelf van de week nog pizza gegeven
quote:Op maandag 11 april 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik het geef is het geoorloofd![]()
![]()
maar jij bent ook een heul heul heul lievvvv muisje
quote:Op maandag 11 april 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik knabbel niet aan jouw meel hoor... bak er gewoon een brood van voor je
ik ga zo ook even een guidotje doen hoor, de luikjes vallen bijna dicht ben bezig met het blaatste peukje bvoor bde aankomende 2 uurquote:Op maandag 11 april 2011 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
Hmmm.... ik weet niet of het mij nog heel veel langer gaat lukken om wakker te blijven tot jouw familie er is hoor Bol.... kan wel morgen uitslapen maar nog anderhalf uur is wel lang
ik doe nog een laatste peukje mee... voor later veel gezelligheid met je familie...quote:Op maandag 11 april 2011 01:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ga zo ook even een guidotje doen hoor, de luikjes vallen bijna dicht ben bezig met het blaatste peukje bvoor bde aankomende 2 uur
dank je gaat wel lukken denbk ik, vind het wel gezellig, maar zal jou/jullie niet vergeten hoorquote:Op maandag 11 april 2011 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik doe nog een laatste peukje mee... voor later veel gezelligheid met je familie...
quote:Op maandag 11 april 2011 01:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dank je gaat wel lukken denbk ik, vind het wel gezellig, maar zal jou/jullie niet vergeten hoor
buiten op het balkon in de zonquote:
quote:
slaap welquote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenochtend met nog net uitzicht op 't IJ.... trusten slaap
trustequote:Op maandag 11 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenochtend met nog net uitzicht op 't IJ.... trusten slaap
morgen bolquote:Op maandag 11 april 2011 09:18 schreef bollokus het volgende:
nog snel even gespiekt of ze nog stonden ..........
quote:Op maandag 11 april 2011 18:50 schreef Vultarian het volgende:
daar lijkt het wel op ja, de rest probeert voor te doen dat ze een leven hebben of zo
quote:
jammerquote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zo makkelijk laten we ons niet voor de gek houden
![]()
goeieavond
Lol, voeten omhoog en SC ftw.quote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
pffff, net terug van m'n werk, heb het wel gehad voor vandaag
Ceetjequote:Op maandag 11 april 2011 20:20 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
pffff, net terug van m'n werk, heb het wel gehad voor vandaag
hahaha nee joh, je weet tochquote:Op maandag 11 april 2011 20:30 schreef kahaarin het volgende:
Lol, was het weer zo? Kon je je niet inhouden?![]()
Honger...?quote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hahaha nee joh, je weet toch![]()
ik had niet eens door dat we al zover waren
geen idee ben ook pas met de uitzending binnengevallenquote:Op maandag 11 april 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog iets belangrijks gemist vandaag? Ik moet effe verstand op 0, blik op oneindig (ANTM dus)
het zal wel niet. Die opdrachten zullen ze wel tijdens een SL gedaan hebben, en voor de rest zal het wel hangen, liggen zijn geweestquote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
geen idee ben ook pas met de uitzending binnengevallen
echt, te lui om terug te gaan lezen vandaag, heb al vierkante ogen van de hele dag beeldscherm turen. 'dus nu effe een dom programma aangezet. En anders zien we het morgen wel in de daily hèquote:Op maandag 11 april 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
k meende trouwens gelezen te hebben dat flip het geheim van jo geraden heeft maar of het zo is weet ik niet zeker
precies, k heb niet eens de streams aanstaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt, te lui om terug te gaan lezen vandaag, heb al vierkante ogen van de hele dag beeldscherm turen. 'dus nu effe een dom programma aangezet. En anders zien we het morgen wel in de daily hè
Dan is er geen reden voor dat emoticon, wij zijn WEL gezellig.quote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, k heb niet eens de streams aanstaan
das waarquote:Op maandag 11 april 2011 20:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is er geen reden voor dat emoticon, wij zijn WEL gezellig.
quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Vultarian het volgende:
omg updates stonden op pauze, zitten jullie ineens heel de SC vol te kalken terwijl ik denk dat er niemand is![]()
hallooo
ik ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 20:36 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies, k heb niet eens de streams aanstaan
Hi Vultarian.quote:Op maandag 11 april 2011 20:39 schreef Vultarian het volgende:
omg updates stonden op pauze, zitten jullie ineens heel de SC vol te kalken terwijl ik denk dat er niemand is![]()
hallooo
lekker dank jequote:Op maandag 11 april 2011 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi Vultarian.![]()
Pak ook een bakkie cappucino.
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leukquote:
Superstoer. Even lastig wellicht om een nieuwe rol te vinden maar het gaat je vast lukken. Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leuklees die hadden zelf de functie gewild. dus dat is zal wel ff wennen zijn, voor hun maar ook voor mij
![]()
verder heb ik er ontzettend veel zin in
t komt vast goed! als het aan mij ligt wel in ieder geval. Mn handen jeukenquote:Op maandag 11 april 2011 21:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Superstoer. Even lastig wellicht om een nieuwe rol te vinden maar het gaat je vast lukken. Succes!
Dapper hoor, lijkt me iig een fijn gevoel dat ze jou hebben uitgekozen hiervoor, het gaat vast goed, weet zeker dat je niet op je mondje bent gevallen dus dat zit wel goed!quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja wel spannend, ik kom nu boven mn eigen team te werken, dus ik moet ze nu gaan aansturen....en dat vinden sommige niet leuklees die hadden zelf de functie gewild. dus dat is zal wel ff wennen zijn, voor hun maar ook voor mij
![]()
gaat vast helemaal goed komen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
neuh ben idd niet bepaald op mn mondje gevallen dus het komt echt wel goedquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dapper hoor, lijkt me iig een fijn gevoel dat ze jou hebben uitgekozen hiervoor, het gaat vast goed, weet zeker dat je niet op je mondje bent gevallen dus dat zit wel goed!![]()
yep ben kapot, en k doe nu rustig aanquote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen lekker aan het bankhangen vandaag?
hier idem, lekker project runway kijken. Van die programma's waar je niet bij na hoeft te denken. SST kan me efffe niet boeien nu, ik word echt kriegel bij het horen van bepaalde stemmen (mo lau jo)quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
yep ben kapot, en k doe nu rustig aan
Heel veel plezier en succes iig.quote:Op maandag 11 april 2011 21:20 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh ben idd niet bepaald op mn mondje gevallen dus het komt echt wel goed
Ja!quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
iedereen lekker aan het bankhangen vandaag?
thanx gaat zeker lukkenquote:Op maandag 11 april 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes iig.
[..]
Ja!
quote:Op maandag 11 april 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!Er voor gezorgd dat iedereen voldaan naar huis ging vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |