alles kanquote:
als je nou eerst je ogen open doet voordat je je tong ergens insteektquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef Banaapies het volgende:
Hahaha. Is de kans zo klein dat je het echt gewoon kan doen.
Of is er toch wel een aanzienlijke kans dat er bloed in je ... komt
Iedere dag is teveel gevraagd voor jou?quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
Spaar je befkrachten voor volgende week
quote:
Je hebt een vrouw op afstand?quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is gewoon fysiek onmogelijk, iets met afstand.
Ik beheers lange afstand beffen nog niet.
Prioriteiten stellen!quote:
Goddomme Anne.... sommige mensen zijn geen standaard 9-5 werkers of kantoorpikkies die 's avonds weer met een kopje thee en de kat op schoot zitten.quote:
Als de poes bij je op schoot zit is dat lastig beffen, Rekkiequote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Goddomme Anne.... sommige mensen zijn geen standaard 9-5 werkers of kantoorpikkies die 's avonds weer met een kopje thee en de kat op schoot zitten.
Ik had je slimmer ingeschat.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Als de poes bij je op schoot zit is dat lastig beffen, Rekkie.
Je gaat me toch niet zeggen dat je te moe bent na je werk om even te beffenLambal.
Dat weet je niet zeker...quote:
Ze is 24/7 bij je?quote:
Dan weet ze het inderdaad zeker.quote:
Heb jij effe mazzelquote:
Dank daarvoor nog trouwens.quote:Op zondag 10 april 2011 23:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft ie mooi het beffen kunnen afkijken.
Graag gedaanquote:
Toch doorgaans niet tijdens het beffen. Met name baby's... dat is wel erg kinky!quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef badtripbob het volgende:
Beffen is sowieso je tong steken in een gat waar pies en baby's uitkomen.
Tijdens de daad? Ieuw?quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef badtripbob het volgende:
Beffen is sowieso je tong steken in een gat waar pies en baby's uitkomen. Maar zo denk je daar niet over, wat bloed is niet erg hoor, je hoeft maar een klein stukje als doelwit te gebruiken en niet de hele sloot leeg te slurpen..
Hé, jij bent al net zo verknipt in je hoofd als ik! Respect!quote:
Nou, jij zegt "met name baby's". Dat andere heeft wél je voorkeur?quote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hé, jij bent al net zo verknipt in je hoofd als ik! Respect!
Ik zeg dus dat men dat zelden doet, met name baby's. Ik durf nl. de stelling wel aan dat plassex wat vaker voorkomt dan sex tijdens de bevalling...quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef Anne het volgende:
Nou, jij zegt "met name baby's". Dat andere heeft wél je voorkeur?Zó verknipt ben ik dan weer niet.
Watje.quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef badtripbob het volgende:
Beffen is sowieso je tong steken in een gat waar pies en baby's uitkomen. Maar zo denk je daar niet over, wat bloed is niet erg hoor, je hoeft maar een klein stukje als doelwit te gebruiken en niet de hele sloot leeg te slurpen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |