in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staanquote:
ik mag hopen dat dat geen echte koeien zijn danquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staan
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat geen echte koeien zijn dan
Ik onder m'n huisquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staan
je gelooft het niet hequote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik onder m'n huis
Sorry crv, ik ben een beetje appelig
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof je wel
Ik zit je alleen te plagen. Meer ook niet
Als ik te ver ga of als je het vervelend vind moet je het gewoon zeggen hequote:
hé, als mensen gek genoeg zijn om replica's van een milka koe op hun balkon te zetten, is de stap naar een echte koe niet zo heel ver meer hoorquote:
jij gaat nooit te ver manquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik te ver ga of als je het vervelend vind moet je het gewoon zeggen he
Tof
Wat voor weer is het nu eigenlijk in Elsas? Ook zo'n zonnetje
quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hé, als mensen gek genoeg zijn om replica's van een milka koe op hun balkon te zetten, is de stap naar een echte koe niet zo heel ver meer hoor
hmmm moet we eens kijken. kom je ook in de buiurt van Zurich ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
Wat een halve daar in Basel.
Trouwens, eerste week van mij ben ik enigzins bij jou in de buurt. Weekje met een kamaraad mee, Bodensee, zuid Duitsland en Zwitserland.
quote:
Dat weet ik nog niet, ga een weekje met een kamaraad mee die internationaal rijd.quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm moet we eens kijken. kom je ook in de buiurt van Zurich ?
Daar werk ik (Altstetten)
eerste week van mij werk ik nog, al moet ik 6 mei naar NLquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ga een weekje met een kamaraad mee die internationaal rijd.
Op zoek naar personeel?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
eerste week van mij werk ik nog, al moet ik 6 mei naar NL
en 15 mei ga ik naar india voor 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |