in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staanquote:
ik mag hopen dat dat geen echte koeien zijn danquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staan
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik mag hopen dat dat geen echte koeien zijn dan
Ik onder m'n huisquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
in basel hebben mensen ze zelfs op hun balkon staan
je gelooft het niet hequote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik onder m'n huis
Sorry crv, ik ben een beetje appelig
quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof je wel
Ik zit je alleen te plagen. Meer ook niet
Als ik te ver ga of als je het vervelend vind moet je het gewoon zeggen hequote:
hé, als mensen gek genoeg zijn om replica's van een milka koe op hun balkon te zetten, is de stap naar een echte koe niet zo heel ver meer hoorquote:
jij gaat nooit te ver manquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik te ver ga of als je het vervelend vind moet je het gewoon zeggen he
Tof
Wat voor weer is het nu eigenlijk in Elsas? Ook zo'n zonnetje
quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hé, als mensen gek genoeg zijn om replica's van een milka koe op hun balkon te zetten, is de stap naar een echte koe niet zo heel ver meer hoor
hmmm moet we eens kijken. kom je ook in de buiurt van Zurich ?quote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
Wat een halve daar in Basel.
Trouwens, eerste week van mij ben ik enigzins bij jou in de buurt. Weekje met een kamaraad mee, Bodensee, zuid Duitsland en Zwitserland.
quote:
Dat weet ik nog niet, ga een weekje met een kamaraad mee die internationaal rijd.quote:Op zondag 10 april 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm moet we eens kijken. kom je ook in de buiurt van Zurich ?
Daar werk ik (Altstetten)
eerste week van mij werk ik nog, al moet ik 6 mei naar NLquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, ga een weekje met een kamaraad mee die internationaal rijd.
Op zoek naar personeel?quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
eerste week van mij werk ik nog, al moet ik 6 mei naar NL
en 15 mei ga ik naar india voor 2 weken
hoef ik daar niet te zoeken is er zat.quote:
Nicequote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
jij gaat nooit te ver man![]()
Het is hier al bijna sinds begin van het jaar mooi weer met steeds warmere temperaturen
nu al ruim 2 weken tussen de 20 en 25 graden
Extra overhemden meenemen!quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
hoef ik daar niet te zoeken is er zat.![]()
nee wordt geintroduceerd bij het management in Chennai en ontmoet mijn offshore team in Pune
Is alleen de heetste periode van het jaar dan
quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice
Balkonweer.. zeker met jouw uitzicht
die ga ik daar ook laten makenquote:
heb al wel wat tijd doorgebracht, alleen vandaag stond er een forse wind helaas.quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel..
Maar 's avond met een drankje op het balkon is ook tof
Ja, dat sloopt ook welquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
heb al wel wat tijd doorgebracht, alleen vandaag stond er een forse wind helaas.
Hoop dat we wat meer rust krijgen. maar op het moment is het domweg 18/7 werken (prive en werk)
volens mij zijn er best wel "importeurs" te vindenquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker op maat.
Ik wou dat arbeidsuren in NL zo goedkoop waren.
vooralsnog welquote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat sloopt ook wel
En voor de komende weken is de planning net zo?
quote:
Feestdag?quote:Op zondag 10 april 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
vooralsnog wel
morgen is officieel een vrije dag in Zurich maar crv kan gewoon aan het werk. heb iemand uit USA over
zoiets jaquote:
Trusten.quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Maar ik duik mijn bed in.. moet morgen weer vroeg op.
Trusten allen
trustenquote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Maar ik duik mijn bed in.. moet morgen weer vroeg op.
Trusten allen
Maar eens naar op zoek dan.quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
volens mij zijn er best wel "importeurs" te vinden
Goede smoes.quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Lekker... m'n kamer ruikt naar wiet
Mijn kamerraam stond open, ze staan hier naast het huis te roken...
mazzelaar!quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Ja wel wat beterquote:
quote:Maurice Wijnen haalt uit naar jury X Factor
Maurice Wijnen, jurylid in diverse tv-shows van SBS 6, vindt de jury van het RTL 4-programma X Factor alles behalve chic. Dat heeft Wijnen laten weten op zijn Facebook-pagina, meldt De Telegraaf zondag. De jury moet meer letten op haar taalgebruik, vindt Wijnen. Zo schold Stacey Rookhuizen haar col- lega Eric van Tijn vrijdag uit voor oude brilsmurf. Niet chic wanneer juryleden woorden als zeiken en lullen gebruiken in een familieshow. What happened to class?, vraagt Wijnen zich af.
Echt hequote:Op maandag 11 april 2011 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Maurice Wijnen, de zeursmurf kroonprins van de SBS jury.
Ik wacht nog evenquote:
Ik heb eerst gekeken in de mediamarkt...quote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht nog even
Wil er eerst mee spelen, en ik heb gelezen dat je er koppijn van krijgt als je hem niet goed vast hebtOmdat je op een bepaalde afstand moet kijken en in een bepaalde hoek
mwah, als je em niet goed vast houdt zie je dubbel, meer nietquote:Op maandag 11 april 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wacht nog even
Wil er eerst mee spelen, en ik heb gelezen dat je er koppijn van krijgt als je hem niet goed vast hebtOmdat je op een bepaalde afstand moet kijken en in een bepaalde hoek
Ja ik kijk even naar de positieve dingen in dit jaarquote:Op maandag 11 april 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig maar
En je bent voorlopig nog wel even bezig dus
Dubbelquote:Op maandag 11 april 2011 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, als je em niet goed vast houdt zie je dubbel, meer niet
het 3d effect a zich kan je misschien koppijn van krijgen, maar als je er even genoeg van hebt kan je het 3d effect natuurlijk zachter / uit zetten, het werkt best netjes
je moet wel je hoofd stil houden om het 3d effect te zien, maar daar wen je snel aan
Hmmzz... ik wacht nog evenquote:Op maandag 11 april 2011 09:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb eerst gekeken in de mediamarkt...
Zonder bril kijkt het wel wat beter, maar sowieso ziet het er wel beter uit dan de andere DS.
als je de 3ds en je hoofd tegelijkertijd beweegt is er niets aan de hand natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dubbel![]()
Jij hebt mij nog nooit zien gamen he
Ik kan nooit stil zitten en beweeg mee met het spel
quote:Op maandag 11 april 2011 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je de 3ds en je hoofd tegelijkertijd beweegt is er niets aan de hand natuurlijk
mwah, er zijn er wel een hoop, maar procentueel gezien is het echt maar een paar procentquote:Op maandag 11 april 2011 10:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Zullen er veel mensen zijn die alles in 2d zien?
Nou echt stom johquote:
En was je toen wat gepikeerd?quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
En toen zei jij op fok: ow ik kan kaarten krijgen voor 16 euro op me werk
quote:Op maandag 11 april 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou echt stom joh
Ik was helemaal blij dat ik kaartjes kon krijgen voor de efteling voor 26 euro.
En toen zei jij op fok: ow ik kan kaarten krijgen voor 16 euro op me werk
quote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
in c_a d'r droomwereld werk ik stiekem als laaf bij de efteling
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 11 april 2011 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
in c_a d'r droomwereld werk ik stiekem als laaf bij de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |