Bij ons in de grote stad hebben ze een sauna zoals bij de Finnen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:11 schreef Greys het volgende:
Maar dan ben je toch lang niet overal in geweest enzo?
Dat kan nooit in drie uur.
Nope, dit allemaal tussen 11 en 18quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik Tombo's lijstje zag minimaal 2 dagen
Nog steeds niks?quote:
Haaaaai Ing!quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Stelletje LOGgers...
Ik maar wachten om mee te kunnen posten
Jij hebt ook met water gespeeld he?quote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me trouwens vandaag ontpopt tot een ware tuinvrouw, inclusief gummilaarsjes![]()
En nu ben ik zo godsallemachtig moe en ik heb overal spierpijn
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?quote:Op zondag 10 april 2011 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Bij ons in de grote stad hebben ze een sauna zoals bij de Finnen.
Geen moeilijk gedoe met kruiden ijsgrotten en chocolade
Die visjes zijn ook in Amsterdamquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?
Daar hebben ze al dat gedoe ook hoor
Nooit van gehoordquote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
SPA Zuiver is toch ook in Amsterdam?
Daar hebben ze al dat gedoe ook hoor
Nee zo te zien nietquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Deze ging ik meestal naar toe: http://www.saunadeco.nl
kan best zijn dat ze daar inmiddels ook vissen in het bubbelbad hebben losgelaten
Daar heb ik de lul van Hans van Mierlo gezien.quote:
Oh joy!quote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik de lul van Hans van Mierlo gezien.
Wat deden die Ajax fans eigenlijk daar in de buurt van Rotterdam?quote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh joy!
Wij komen niet verder dan wat bejaarden en wat Ajax fans
Die gingen normaal altijd in Leiden.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Wat deden die Ajax fans eigenlijk daar in de buurt van Rotterdam?
Meteen alle chocola opquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
Terror Jaap schijnt vaak in die sauna waar ik was te komen
Als ik hem zou zien misschienquote:Op zondag 10 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]!
Maar ik zou er nooit meer komen als hij daar naakt zou rond banjeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik hem zou zien misschienMaar er lopen toch sowieso mensen daar die je liever niet ziet?
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat in die spoiler hadden Gb en ik ook ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |