quote:Op maandag 11 april 2011 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thesun.co.uk/s(...)bash-is-crashed.html
quote:
Speciaal voor NL gedaan denk ik.quote:
Dat shuffelen is hier nooit echt wat geworden, toen jumpstyle uit raakte moest dit DE opvolger worden.quote:
ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Goede request, ik zal niks zeggen over dattie vanmiddag ook al gedraaid is
Tweede keer al vandaag dan dat een niet-alledaagse plaat 2x wordt gedraaid, was ook al zo met Bryan Adams & Melanie C - When You're Gone.quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef alors het volgende:
Goede request, ik zal niks zeggen over dattie vanmiddag ook al gedraaid is
quote:
Oké, jammerquote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en pitten, dat wordt dus terugluisteren!![]()
slaap lekker schatje!quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en pitten, dat wordt dus terugluisteren!![]()
whut?quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
vet een Fok vs Veenstra discussie over Flash
quote:
Belachelijk en onnodig.quote:
Veenstra vindt Flash dood, Steephsel, Hole et moi vinden van niet en Roel wijst vooral op het nieuwe html5quote:
waar is/was die discussie dan?quote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Veenstra vindt Flash dood, Steephsel, Hole et moi vinden van niet en Roel wijst vooral op het nieuwe html5
en ik vind bont ook om te kotsen...maar ik trek mijn bek ook niet open...
op twitter. moet je ff wat recente tweets van de genoemden pakken. mijn twitteraccount staat in mijn profiel. tis een beetje door el kaar gaan lopen geloof ik...quote:
ach ja zullen we die discussie maar niet te bont maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeWolff![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Flash is nog niet dood, maar heeft uitstel van executie gekregen omdat verschillende OS-bedrijven er vaak andere standaarden op na houden.quote:Op maandag 11 april 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Veenstra vindt Flash dood, Steephsel, Hole et moi vinden van niet en Roel wijst vooral op het nieuwe html5
oei....die is zo ongrappig dat ik hard moest lachenquote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze dat het boek schippers van de bontekoe ook willen verbieden
Morgenochtend meteen! Hoef toch pas om 10.30 naar schoolquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Pino, wel terug luisteren morgen! Wat een platen weer!
Dat wordt lekker wakker worden danquote:Op maandag 11 april 2011 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Morgenochtend meteen! Hoef toch pas om 10.30 naar school
Nu echt compleet slapen, trusten all![]()
.
someone like you komt nu in de charts opdraven.quote:Op maandag 11 april 2011 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Eerlijk = eerlijk: heb eigenlijk wel gehad met Rollin` in the deep...
ja kweet `t . Ook die wordt al grijs gedraaidquote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
someone like you komt nu in de charts opdraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |