Go Back To The - Electricquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef HipHopBunnie het volgende:
Kan iemand mij helpen,
Was geloof ik 3fm aan het luisteren en hoorde een liedje met de tekst iets van she walks in... kon het niet goed horen omdat ik bezig was... was rond 19.00 - 19.15...
Danku
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik merk er helemaal niets van hoor.
quote:
jaja, 3rdRock! altijd de eerste met baggermuziek! zal ik em plugplaten?quote:
Doe maar eens in de Freaknacht aanvragen ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, 3rdRock! altijd de eerste met baggermuziek! zal ik em plugplaten?
Gerard: "Ik zal hem draaien tijdens het nieuws".quote:Op zondag 10 april 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar eens in de Freaknacht aanvragen ofzo![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard: "Ik zal hem draaien tijdens het nieuws".
quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard: "Ik zal hem draaien tijdens het nieuws".
ah een -.quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef Pino112 het volgende:
Godver, sommige nummers heb op NRJ een hogere rotatie dan de MH.
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. om 7u gaat de wekker weer en ik heb vannacht te weinig geslapen door mijn bovenburen...
slaap lekker iedereen!
Als je meer dan zes uur hebt geslapen mag je niet piepen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga pitten. om 7u gaat de wekker weer en ik heb vannacht te weinig geslapen door mijn bovenburen...
slaap lekker iedereen!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, het duurde heel lang voordat ik die snapte.
Tjibbequote:Op zondag 10 april 2011 23:55 schreef antiroos het volgende:
Heb ik weer. Dronken tor huis te brengen. http://t.co/UCa3uX3
quote:Op zondag 10 april 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die reacties op haar tweet over sinas
jammerquote:Op maandag 11 april 2011 00:07 schreef michielveenstra het volgende:
Ik krijg nu even het filmpje van @tleemhuis niet op Twitter. Lijkt me maar beter ook.
quote:Op maandag 11 april 2011 00:41 schreef minthy het volgende:
Je kan zeggen over Miranda wat je wilt, maar ze heeft goede muziek!!
Ja, daar heb je wel gelijk in...quote:Op maandag 11 april 2011 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister uberhaupt niet, doelde gewoon op Miranda.
Moet je niet slapen?quote:Op maandag 11 april 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in...Ik luisterde gewoon tussen haar gelul door naar de muziek, die was prima!
Heb over 7.5 uur mn Nederlands mondeling, hoef nog maar een halve samenvatting te lezen en dan ga ik pitten, val elk moment in slaapquote:
Ah, nog ff doorbijten dus!! Ik heb net een Frogger-achtig spelletje gedownload voor op m'n telefoon, dus ik kan vredig slapen!quote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb over 7.5 uur mn Nederlands mondeling, hoef nog maar een halve samenvatting te lezen en dan ga ik pitten, val elk moment in slaap.
Ik had een 8quote:Op maandag 11 april 2011 01:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb over 7.5 uur mn Nederlands mondeling, hoef nog maar een halve samenvatting te lezen en dan ga ik pitten, val elk moment in slaap.
oh godquote:Op maandag 11 april 2011 01:19 schreef michielveenstra het volgende:
Dus @tleemhuis heeft een topavond http://t.co/r223BIS
quote:
en.quote:
ik had indertijd een 3 voor mn Nederlands mondeling. Tot ik opmerkte dat ik dat aan de hoge kant vond. Toen kreeg ik alsnog een 2...quote:Op maandag 11 april 2011 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had een 8. Terwijl ik alleen maar Ontdekking vd Hemel had gelezen, gelukkig ging daar ook bijna het hele gesprek over
. Tevens een beetje Joe Speedboat maar daar kwam ik ook wel redelijk doorheen.
tzat ergens tussen de 4 en 5 uur....quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je meer dan zes uur hebt geslapen mag je niet piepen.![]()
Ach, komt wel goed schatjequote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Kan wel, maar dat ga ik niet doen denk ik, faal ik net zo hard
Wacht wel totdat ik uiteindelijke cijfer en cijfer van Spellingstoets binnenhebben, die laatste ging wel aardig.
En onze docente is gewoon kut, die nakt waar je bijzit.
Problemen mee?quote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Grappig man Gerard, grappen maken over de ruggen van Parkinson patiënten.
Erg makkelijk ook.
[ afbeelding ]
En diezelfde docente matst leerlingen die het totaal niet verdienen?quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
Kan wel, maar dat ga ik niet doen denk ik, faal ik net zo hard
Wacht wel totdat ik uiteindelijke cijfer en cijfer van Spellingstoets binnenhebben, die laatste ging wel aardig.
En onze docente is gewoon kut, die nakt waar je bijzit.
Als het nationale Down syndroom dag is heb je er zeker ook moeite mee als ze Men at Work met Down Under draaien?quote:Op maandag 11 april 2011 12:15 schreef HalvinCarris het volgende:
Grappig man Gerard, grappen maken over de ruggen van Parkinson patiënten.
Erg makkelijk ook.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik teveel naar de BBC luister, daar is dat nummer afgelopen zomer al grijs gedraaid.quote:Op maandag 11 april 2011 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4 oktober in NL, maar zal wel nu pas gedraaid worden omdat het album een week uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |