nou ja k had jouw post gepakt omdat k twinkly's post beetje te persoonlijk vond voor hierquote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, ik was al bang dat die post boven tafel zou komen. Dat was idd zwaaaaar off topic. En een beetje spam zelfs. Ik had het dan ook niet erg gevonden als ie door een mod was verwijderd.
Ik heb ook serieus getwijfeld of ik het zou posten of niet, heb het toch gedaan dus. Ik zal wel in en opstandige bui zijn geweest.![]()
Ik ga me schamen.
Een terecht comment, denk ik wel, alleen staat de SC niet ter discussie. Jij kaart het nu aan en dat is prima.quote:Op maandag 11 april 2011 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Kim het ging er ook over dat er mensen genegeerd werden en ik kan je vertellen dat dat in de sc ook zeker gebeurd.
Dat weet jij, dat weet ik.quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
Niet om het een of ander, maar om het even in perspectief te zetten: over een jaartje heb je geen dreumes maar een peuter en voordat je het weet gaat je kind op kamers (ja, het gaat zo snel) en dan kijk je verbaasd naar posts van een paar jaar geleden en denk je: 'Heb ik me daar zo druk om gemaakt?' En dan weet je dat het sop de kool niet waard is.
Mooi gezegd en heel erg waar, zowel dat van die fases als dat we onszelf veel te serieus nemen. (En Fok en anderen, maar da's m'n eigen toevoeging; we zijn soms echt een stel mutsen bij elkaar.)quote:Op maandag 11 april 2011 23:36 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik.
Echter, wij hebben het ook zelf uit willen vinden. Niet alleen kinderen gaan door een "faaase", maar ook hun moeders. We nemen onszelf vaak veel te serieus. Leven en laten leven. En later lach je om jezelf, als het goed is. Ik wel, tenminste. En als ik het niet zelf doe, dan doen mijn kinderen dat wel om voor me.
tsja. dat jij dat niet vervelend vindt, dat kan. andere mensen vinden dat wel vervelend. nogal aanmatigend om dan tegen die andere mensen te zeggen: "pech voor je. je leest er maar overheen want ik vind dit wel leuk"quote:Op maandag 11 april 2011 21:36 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, duidelijk.
Ik vind het niet zo erg om twee volledige topics gemist te hebben na een dag werken. En zo even een verhaaltje van een weekendje weg en twee fotootjes tussendoor vind ik juist leuk.
En aangezien BE als mod heeft gezegd dat de posts mbt dreumes in verhaalvorm dus wel prima in het topic horen, zal het druk en snel blijven gaan. En zul je er toch overheen moeten lezen als je het teveel vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. dat jij dat niet vervelend vindt, dat kan. andere mensen vinden dat wel vervelend. nogal aanmatigend om dan tegen die andere mensen te zeggen: "pech voor je. je leest er maar overheen want ik vind dit wel leuk"
/my two cents over yet hetzelfde idee....
nee, dat is dus niet overduidelijk. wellicht voor jou. maar er zijn hier de afgelopen dagen een aantal mensen geweest die aangegeven hebben dat die het niet leuk vinden zo. die krijgen vervolgens maar te horen dat ze niet moeten zeuren en over de irrelevante posts heen moeten lezen en gewoon mee moeten posten of anders hun mond dienen te houden. sorrie, maar ik vind dat niet echt een leuke houding. "ja, niet zeiken, wij vinden het leuk dus moet de rest zich maar aanpassen of oprotten". tsja. dan eindigt het op een gegeven moment dat jullie met een man of 10 gezelli onder elkaar in het topic rondhangen en gezelli elke dag uitgebreid babbelen over hoe jullie nacht geweest is. lekker gezelligquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:32 schreef Sorbootje het volgende:
Simmu, dat ben ik niet helemaal met je eens, want het is overduidelijk dat verreweg het grootste deel van de posters in het dreumestopic er prima mee kan leven als we het off topic geleuter achterwege laten, maar verder gewoon verdergaan zoals we deden. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen en dan is toch echt wel een klein beetje pech gehad. Dat is niet aanmatigend, da's reëel. Er wordt gehoor gegeven aan de wens om niet over werk en zere knieën te praten en dan moet het ook gewoon eens goed zijn.
Net voor de grap trouwens eens in het peutertopic gelezen en zag bar weinig verschil met het dreumestopic. De postings die kennelijk als dagboekpostings gezien worden waren daar ook niet van de lucht. En gelukkig maar... een beetje warmte in de topics maakt het leuk om te lezen.
Ik wil wel even aangeven dat het is hoe het volgens mij als mod kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben iig blij dat BE aangeeft hoe [b]het volgens de mods wel kan. Dan kunnen we nu gaan proberen het op die manier in te vullen en vooral ook goed te letten op niet offtopic gaan.
Wat ik (eer?)gisteren ook al zei: pak uit deze discussie wat je je aantrekt, laat van je afglijden wat je echt onzin vindt, maar probeer wel een beetje in je achterhoofd te houden dat er mensen zijn die af en toe wat moeite hebben met het tempo van het topic en probeer het dus voor iedereen leuk te houden zonder meteen volledig over te stappen op sober posten want dat is niet nodig. Tussen zwart en wit zit heel veel grijs en we zijn allemaal oud en wijs genoeg om dat een beetje op te zoeken toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef mefke79 het volgende:
zonder de discussie nu weeeeer op te rakelen: het is ook een beetje pot verwijt de ketel van twee kanten. Want natuurlijk moet je niet te off topic gaan in een topic zoals bijvoorbeeld een dreumestopic en moet je daar wel de sfeer zo houden dat iedereen zich welkom voelt. Maar dat geldt net zo goed voor de SC en dat is daar ook niet altijd zo.
Kortom: doe allemaal een beetje water bij de wijn en probleem opgelost zou ik zo zeggen.
Zoveel post ik niet, hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
Tussen zwart en wit zit heel veel grijs en we zijn allemaal oud en wijs genoeg om dat een beetje op te zoeken toch?
Aanmatigend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. dat jij dat niet vervelend vindt, dat kan. andere mensen vinden dat wel vervelend. nogal aanmatigend om dan tegen die andere mensen te zeggen als: "pech voor je. je leest er maar overheen want ik vind dit wel leuk"
/my two cents over yet hetzelfde idee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |