Ja wij houden ook van je hoor Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikMissJ voor het ons alleen laten
quote:
Nog 10 te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet het toch nog even halen voor ik naar bed ga!
zou bijna flieft op jou wordenquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikMissJ voor het ons alleen laten
quote:
quote:
nee, het werd me denk ik te spannendquote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
kon je de spanning niet mneer aan
Spannond!quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
ik zie piet online komen op skype zal hij nog van zich laten horen ????
quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
Kan vast niet lang durenquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
hij heeft echt tijd teveelquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij weet ook echt van iedereen waar ie uithangt he
quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij weet ook echt van iedereen waar ie uithangt he
dat dus, ik zit te typen op mijn toetsenbord de letters zijn er al vanafquote:
quote:
Misschien ene nieuwe een met hooftletters en puntenquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, ik zit te typen op mijn toetsenbord de letters zijn er al vanaf
ik zal je niet storen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu durf ik ineens niet meer naar de wc te gaan
ik zal alles twiitere twattere en faceboekuhquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zullen hem missen de komende dagen, weten we niet meer wat iedereen aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |