Wat jij vindt, vindt niemand belangrijk. Nextquote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind 't best wel leuk plaatsje eigenlijk. Hilversum heeft ook een leuk winkelcentrum en alles.
he...erhugowaard?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Niekess het volgende:
[..]
![]()
Wat ik helemaal apart vind is dat ze wel honderden mensen op hyves toevoegd die ze niet eens kent.
En dan wel van die soort teksten plaatsen.
Welke wel?quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
Euh, nee.
Er is momenteel maar 1 stad in Nederland waar ik naartoe zou verhuizen. En dat is niet Arnhem.
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormenquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
Ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Ik kies een stad uit, en jullie verhuizen allemaal naar mij toe!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Je komt maar naar Arnhem.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dordtquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
dat is idd wel de oplossing...1 groot singles dorp vormen
Voor velen wel jah.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Was dat niet de hele hyveshype? zoveel mogelijk matties verzamelen?
Toch is het een wonder dat jij vrijgezel bent.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf lekker zitten waar ik zitals je mij wilt zien kom je maar naar mij toe
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Ik wil het je horen zeggen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Utrecht wonen de meesten al. Je vraagt je af of er een relatie is met het continu single zijn.
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicaptenquote:
Dordrecht is dat geworden toch?quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hebben ze vroeger ook als eens gedaan maar dan met gehandicapten
En jij ziet jezelf daar prima tussen zitten.quote:
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezetquote:
Mijn hart maakte een sprongetje.quote:
Dat klinkt wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iedereen die toch een relatie heeft wordt met pek en veren besmeurd en het dorp uitgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |