mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?quote:
Zie je die lijn?quote:
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zittenquote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef Niekess het volgende:
[..]
Denk onzeker ja, zal opzich ook erg logisch zijn omdat zij volgensmij 1 van de 3 was die niet slaagden op examen en nu dus het 4de jaar over doet. Weet niet zeker hoe ze daarvoor was eigenlijk.
het viel me ook al op jaquote:
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?quote:Op zondag 10 april 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
Heej, ik zit nu in Purmerend, hoeveel slechter kan het worden?
Staphorst?quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmmm is er in Nederland nog iets ergers dan dat?
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houdenquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen last van.. ik had er gisteren wel even last van dat ik er schijt aan had en mn nieuwe hakschoenen had gedragen zonder brace.. maar gewoon teenslippers? Daar zou ik wel op kunnen blijven lopen, als het niet zo koud zou zijn in de winter
Ze kent niemand in Helmondquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.quote:
Ach jaaaa... gewoon weer trainenquote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel op en neer, onregelmatige paden, veel moeten "klauwen" met m'n voeten om m'n slippers vast te houden
Dan krijg ik er last van, als ik ze voor het eerst weer aan heb.
Utrecht is ook de moeite waard!quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet, maar als je dan toch weg gaat, waarom genoegen nemen met een plaats matig is, in plaats van een plaats die echt de moeite waard is?
ja ik ook maar dat is geen kennenquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dawg zal haar ongetwijfeld al wel es hebben benaderd via de PM.
Dat komt in de buurtquote:
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.quote:
Misschien moet ik binnenkort nog maar es naar Purmerend gaan om jouw referentiekader wat beter te leren begrijpen.quote:
Dat absoluut niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Je hebt je keuze al gemaakt, zie ik.
Trek je conclusies uit het gegeven dat het nooit zover is gekomen.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.quote:Op zondag 10 april 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar waar ga je wonen? een beetje fatsoenlijke wijk is al niet te betalen volgens mij
In de 2de blijven zitten is minder erg dan in de 4de denk ik zelf. Want als je voor examen faalt en heel veel slagen blijf jij op die school en je vrienden gaan allemaal naar andere school.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet wat voor impact dat heeft gemaakt bij dr.. ik werd er eigenlijk alleen maar zekerder door toen ik in de 2e bleef zitten
Je bent hier gewoon populair.quote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Als ik mocht kiezen tussen het glazen huis van 3FM binnenhalen of L-E....dan wist ik het welquote:Op zondag 10 april 2011 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet nog helemaal niets, ik zeg dat ik wil verhuizen en ineens begint iedereen een Haal-L-E-Binnen-Campagne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |