Ach gut "Oh zie mij even posten hoe 'normaal' ik ben"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
wat een pretentieuze mensen. "Oh-zie-mij-een-speciaal-lunchboxje-meenemen-naar-het-werk!"
Schattig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
wat een pretentieuze mensen. "Oh-zie-mij-een-speciaal-lunchboxje-meenemen-naar-het-werk!"
Jongeeee, ik volg dit topic stiekem al maanden. Super cool dit. Vooral die eieren!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef RickoKun het volgende:
Yeah, I know.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die onderste kun je voor eieren en rijst gebruiken Robin, ik krijg er hele schattige Hello Kitty eieren uit
Nou, volgens mij is dat precies dezelfde set als die ik en Kreupel besteld hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mezelf zojuist voor het gigantische bedrag van 11,50 deze set gekocht
[ afbeelding ]
wat zijn nou must-haves die je als beginneling er nog bij moet hebben>?
leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:11 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat precies dezelfde set als die ik en Kreupel besteld hebben. Die van mij is een cadeau voor mn vriendin. Heb er het "Just Bento Cookbook " bij besteld.
Ik vind eivormpjes erg leuk, verder kleine flesjes voor sausjes en pezo, leuke prikkertjes, ik ben zelf nog op zoek naar een leuk minipotje om dipsaus in te doen als ik gehaktballetjes meeneem.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb je m gekocht?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe er niks mee. 3 minuutjes stomen, af laten koelen en als snackje oppeuzelen. Smaakt zo'n beetje tussen erwt en tuinboon in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:47 schreef Mirjam het volgende:
i heb net bevroren sojabonen bij de toko gehaald, van die gepelde.
wat doe ik daarmee?
om ze lekker te maken he?
kan ik ze ook in de magnetron klaarmaken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe er niks mee. 3 minuutjes stomen, af laten koelen en als snackje oppeuzelen. Smaakt zo'n beetje tussen erwt en tuinboon in.
Dat zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ebay
als je de shop wil weten, moet ik hem ff voor je opzoeken
Goed bezig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef Mirjam het volgende:
oh, en verder heb ik via the interwebz een hello kitty eiervrom gekocht, een setje rijstvormpjes, en heb ik zojuist dus sojabonen gekocht, sesaamzaad met een smaakje (gerookt), een zak gewoon gepeld sesamzaad en siliconen muffin- en vierkanter bakvormpjes
furikake hadden ze hier bij de toko maar 1 soort in een wat grotere verpakking, en dat was wasabi-smaak, daar hou ik niet van.
kun je rijst ook op smaak maken met sesamzaad en zout, of is furikake iets heel anders?
Koop een bamboe stoommandje. Kost geen drol en is ook erg fijn voor je groenten en vis en zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan ik ze ook in de magnetron klaarmaken?
wegesn gebrek aan stoomdingesen
en is het niet lekker om ze ff te zouten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |