Hmjah, je begint altijd bij 1 he. Gelijk 100 verbindingen is ook weer zoiets.. stel dat het niet aanslaat, zit je met 99-1 (backup) overbodige verbindingen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef trovey het volgende:
Eén kabel voor een geheel land/gebiedLekker handig voor de vijand...met een spade is de supermoderne communicatie binnen een land in één klap uitgeschakeld.
Ja, anders hebben ze ook niks aan hun 486 met Windows 3.11 en Netscape Navigator. Die waarschijnlijk door een heel dorp wordt gedeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Niet te geloven, hier op mijn adres is geen glasvezelinternet te krijgen, maar in fucking Armenië en zelfs in Azerbeidzjan wel![]()
Dat jaquote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Niet te geloven, hier op mijn adres is geen glasvezelinternet te krijgen, maar in fucking Armenië en zelfs in Azerbeidzjan wel![]()
Dat is gewoon een hoofdlijn, denk maar niet dat het glasvezel daar tot in de huiskamer loopt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wel heel typisch... Zelfs op die leeftijd vinden ze koperdiefstal nog een normale manier om aan je brood te komen.quote:Het oudje was op zoek naar koperdraad om te kunnen verkopen.
Dit is gewoon hoofdverbinding van land naar land dus niet bedoeld voor consumentenquote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2011 03:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, je begint altijd bij 1 he. Gelijk 100 verbindingen is ook weer zoiets.. stel dat het niet aanslaat, zit je met 99-1 (backup) overbodige verbindingen.
Ze? Het gaat hier om 1 persoon hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel heel typisch... Zelfs op die leeftijd vinden ze koperdiefstal nog een normale manier om aan je brood te komen.
Je hebt bij een nazi geslapen?quote:Op maandag 11 april 2011 20:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb bij Nazi geslapen, een Georgische die maar de helft van de dag stroom had.
Glasvezel was iets science-fiction achtigs voor deze allerliefste dame die van onze stroopwafeltjes genoot.
Nazi's guesthouse, zo heette de Georgische dame. Zat vol met joden trouwens.quote:
Dat verzin je toch niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nazi's guesthouse, zo heette de Georgische dame. Zat vol met joden trouwens.
Juistem, dat is hem!quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nazi's guesthouse, zo heette de Georgische dame. Zat vol met joden trouwens.
De dag ervoor waren we in Gori, bij het museum van Stalin. Werkelijk GEEN ENKEL kritisch woord. Wel schilderijen dat hij zo heel teder een kind vasthoudt enzo...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
En dan gezellig met je kleine dochter naar het Barbie Museum (zoals in de film 'Rat Race')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |