Ja ik zit er echt van te genieten echt heel leuk om te zienquote:Op zondag 10 april 2011 19:50 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ja en IK vind dat je kan zien dat ze het leuk met elkaar hebben, de lol en het plagen met elkaar.
Ik heb dat met mijn man nog steeds na 27 jaar.
Mo en Maik en Lau en Alex hadden/hebben totaal geen plezier en lol in hun relatie lijkt wel.
quote:Op zondag 10 april 2011 19:52 schreef chufi het volgende:
Nou Maik interressant, 3 x daags poepen en soms zelfs 2 keer op een avond
Ja, mooi he..quote:Op zondag 10 april 2011 19:51 schreef mazaru het volgende:
Er is een onderzoek geweest dat alleen mensen die in staat zijn om zich in iemand anders zijn gevoelsleven in te kunnen leven, moeten geeuwen als ze iemand zien geeuwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karim is dus een empatisch mens
euhhh in zijn darmen denkquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Sonera het volgende:
Die Karim zit wel erg met dat poepen in zn maag
een na de maaltijdpoeperquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Sonera het volgende:
Die Karim zit wel erg met dat poepen in zn maag
Heeft Mo het ooit wel eens over iets anders dan nominaties en eliminaties?quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Darklight het volgende:
eMo had het over wie er uit ging donderdag, en sl
Hoorde jij wat ze precies zei?? Ik namelijk niet. Wel over wie eruit zou gaan ofzo..quote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef Darklight het volgende:
eMo had het over wie er uit ging donderdag, en sl
Ze zei dat het tussen Maik en Philip zou gaanquote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hoorde jij wat ze precies zei?? Ik namelijk niet. Wel over wie eruit zou gaan ofzo..
quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
De dag top 5
1. Gerard
2. Philip
3. Joanna
4. Sharon
5. Karim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |