topquote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
@ruudpuntenel houdt het bij tot op de seconde nauwkeurig bij hoe lang
wel vreemd dan want als het Flip is die op de bank komt is zij het zelf ook, dus gaat ze zelf eruitquote:Op zondag 10 april 2011 19:56 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze zei dat het tussen Maik en Philip zou gaan
dat is zeker waarquote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk saaier in het huis wordt als Jo weg zou zijn.
Dat klopt! Eerst mogen van mij Laura, Mo en Maik weg.quote:Op zondag 10 april 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk saaier in het huis wordt als Jo weg zou zijn.
quote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat klopt! Eerst mogen van mij Laura, Mo en Maik weg.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Amen to thatquote:Op zondag 10 april 2011 20:01 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
dan heb ik flip, lau en mo nogquote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef waterkant het volgende:
als je je aan niemand meer kan ergeren is het ook niet leuk!
quote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef Sonera het volgende:
Jammer dat ze Lau en Mo in 1 team hebben gezet.. als ze nou allebei in een team hadden gezeten had het niet het zoveel uitgemaakt welk team de winst zou pakken
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Gister heeft Gerard een half uur achter elkaar heel snel gepraat zonder te stoppen. Hier is geen video van te vinden op de SST site. Weet iemand of er wel een video van is?
En alleen daarom mag ze al blijvenquote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef knagsje het volgende:
Jo is gewoon fakking irritant, arrogant. dom en camerageil en verpest de sfeer in de groep........
is er echt wel, goed zoeken,quote:Op zondag 10 april 2011 20:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Gister heeft Gerard een half uur achter elkaar heel snel gepraat zonder te stoppen. Hier is geen video van te vinden op de SST site. Weet iemand of er wel een video van is?
als ie ff verder kijkt dan zn neus lang is staan in het filmpjes topic volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.
Dat kan ook...quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
als ie ff verder kijkt dan zn neus lang is staan in het filmpjes topic volgens mij
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een tijd weet zou Flashbox het kunnen opzoeken denk ik.
ga nou eerst eens in het fimpjestopic kijken want daar staan ze inquote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.
@ Flashbox kun jij die terugvinden dat half uur gister. Weet eigenlijk niet hoelaat het was maar ik denk tussen 12 en 3 en dan zou ik gokken tussen 1 en half 2 maar als jij het kan zien en spoelen dan merk je het gauw genoeg omdat Gerard heel snel praat.
Kan ook hier tussen staan...:quote:Op zondag 10 april 2011 20:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Was onwijs leuk iedereen lach in een deuk snap niet dat daar geen video is dat Gerard gister een half uur achter elkaar heel snel praat zonder dat er iemand tussendoor kwam. Dacht eigenlijk dat het een missie was maar dat was het niet.
@ Flashbox kun jij die terugvinden dat half uur gister. Weet eigenlijk niet hoelaat het was maar ik denk tussen 12 en 3 en dan zou ik gokken tussen 1 en half 2 maar als jij het kan zien en spoelen dan merk je het gauw genoeg omdat Gerard heel snel praat.
+1quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef Stability het volgende:
nou die pokke gitaar weer hahahaha mute hier
quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
AANRADER VOOR GERARD FANS
Als je gister gemist hebt wat Gerard deed (half uur heel snel praten) moet je dat echt even kijken. Dit is deel 1 (er zijn nog meer delen en die staan in de filmpjes topic)
Thanksquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Als je gister gemist hebt wat Gerard deed (half uur heel snel praten) moet je dat echt even kijken. Dit is deel 1 (er zijn nog meer delen en die staan in de filmpjes topic)
Ik ben blij dat jij er altijd nog bent voor de onnodige herhalingquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zie Forever trust in who we are staan,... en dan moet ik meteen Nothing Else Matters aanzetten. Thanks!quote:
Thanks!! Op dit filmpje had nog nieeeemand me gewezen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ooooooooooooohw, die bedoel jequote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
tis nie waarquote:Op zondag 10 april 2011 20:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |