Hij is zijn koffer aan het inpakken voor de live show donderdagquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef MargrietV het volgende:
Waar blijft Stef, heb hem nog niet gezien vandaag.
Helaasquote:Op zondag 10 april 2011 19:22 schreef Darklight het volgende:
Duidelijk dus dat ze eMo en Maik niet kwijt willen
die van mij heeft naast het voetbal ook het golfen ontdektquote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja klote voetbal, net 1 dag uit de nachtdienst....ik heb gedreigd dat ik ze werk ga bellen dat hij nog wel een week wil, maar krijg de tv echt niet hoor.
haha die van mij vist (heel vaak achter het net maar ach) Sporten doet ie niet, hij is een soort van mannelijke Lauraquote:Op zondag 10 april 2011 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij heeft naast het voetbal ook het golfen ontdekt
Laterquote:Op zondag 10 april 2011 19:25 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga ook maar eens even wat te eten maken. Tot later!
Hier schijnt het te horen, maar in Italia heb ik het niemand zien doen. Hoe hoort het nou?quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Hallo!
Nee, dit is de enig juiste manier! Met lepel: not done
Het eerste.quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Karim en Gerard zichzelf opgeofferd of zijn ze afgevaardigd door het stemmetje?
ze hebben zichzelf opgeofferr..ze wilde het graag doenquote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Karim en Gerard zichzelf opgeofferd of zijn ze afgevaardigd door het stemmetje?
Hier kunnen wij kennelijk niet anders. Pasta komt uit Italie en daar is het een doodzonde als je een lepel gebruikt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier schijnt het te horen, maar in Italia heb ik het niemand zien doen. Hoe hoort het nou?
quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die zijn zichtbaar. Ik bedoelde of Gerard die kleren nog aan heeft onder het vest
O ja, maart Karim had het voor ze begonnen al over dat ze de kleding niet perse aan hoefte te houden (Karim's pak is erg warm in de felle zon)quote:Op zondag 10 april 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, die zijn zichtbaar. Ik bedoelde of Gerard die kleren nog aan heeft onder het vest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |