quote:Op zondag 10 april 2011 19:12 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]Ok thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ga weeer ontopic
[ afbeelding ]
Oke dan. Ik begrijp er niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ben je niet hoor. Wazige typjes daar op die SSTsite
You.ve got a point.quote:Op zondag 10 april 2011 19:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik las je wel hoor! Redactie is net zo dom als de deelnemers
Ja, werd hier al eerder gemeld.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Nice, maar niet echt een bevredigend antwoord eigelijk he?quote:Op zondag 10 april 2011 19:09 schreef beequeen het volgende:
Mijn vraag en het antwoord op Twitter.
[..]
BeeQueen heeft er zelfs over getwitterd!quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Hai. even een vraag. zijn er meer die die reclame van net 5 hebben gezien? Dat de verliezers zelf mogen bepalen wie er genomineerd staan?
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Dat wijf is niet goed bij d'r hoofd. Straks zegt ze nog dat je niet in orde bent als je geen botox gebruiktquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb er zelf al over getweet skattie. Lees even terug.quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Omgquote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Spaghetti eet je met een lepel aldus opgespoten lip, anders ben je niet netjes opgevoed...
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar neequote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
Ik hoop dat het niet klopt want Gerard gaat zich dan natuurlijk opofferen
Waar ging de reclame precies over?quote:Op zondag 10 april 2011 19:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb de reclame inderdaad ook gezien en daarna hier post dat ik hem gezien heb zelfs nog eventje online gekeken of ik hem kon vinden, maar nee
Werd ook echt gezegd vrijdag (zie filmpje Flashbox) Maar ja niks is wat het lijkt hee bij Secret Story...quote:Op zondag 10 april 2011 19:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat alle verliezers genomineerd zouden staan. Wat is dit nu weer voor bull shit
Ze gaat wel erg ver met der gedram dat ze zo goed opgevoed is..Botox is uitgelopen naar der hersenpannetje..quote:Op zondag 10 april 2011 19:15 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
O Geer liet een boer en zegt Sorry Fenneke maar het was na het eten en dan mag dat
Ging over deze week, dat de verliezers moesten uitmaken wie er genomineerd zoude worden dus dat ze het helemaal zelf in de hand hadden ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |