Volgens mij wel. Maar ik zou het gewoon niet doenquote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb een gratis kijkcode geactiveerd bij EL, maar als ik nu mijn browser afsluit, kan ik daarna wel weer kijken?
Gratis?quote:Op zondag 17 april 2011 13:35 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik heb een gratis kijkcode geactiveerd bij EL, maar als ik nu mijn browser afsluit, kan ik daarna wel weer kijken?
Nee.quote:Op zondag 17 april 2011 13:51 schreef Ascendancy het volgende:
PSV gaat weer onderuit vandaag.
Het scorend vermogen van Heracles en de kwakkelende verdediging gaan er een goal festijn van maken.
Zeker nu Berg het beste is wat PSV heeft aan spitsen
je hebt geen bouma,quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]we hebben lens in de spits en labyad op rechts...
Het is ook niet alsof Lens de laatste tijd goed uit de verf komt. En de enige goede aanvallen van PSV waren donderdag tegen Benefica, maar dat zorgde voor nog meer gaten in de defensie.quote:Op zondag 17 april 2011 13:53 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]we hebben lens in de spits en labyad op rechts...
Deze jongen heeft ook donderdag gekeken...quote:Op zondag 17 april 2011 13:51 schreef Ascendancy het volgende:
PSV gaat weer onderuit vandaag.
Het scorend vermogen van Heracles en de kwakkelende verdediging gaan er een goal festijn van maken.
Zeker nu Berg het beste is wat PSV heeft aan spitsen
tamataquote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Maza, Engelaar, Lens, Hutchinson, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.
Wissels: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Toivonen, Wuytens, Nijland en Zeefuik.
Hou toch op, het was tegen Heerenveen toch ook al zo. Als je op het middenveld rode kaarten moet gaan incasseren om niet volledig onderuit te gaan.quote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze jongen heeft ook donderdag gekeken...
Hoe kan jij in een kampioenschap van Psv geloven als je denkt dat het vandaag een verliespartij wordt?quote:Op zondag 17 april 2011 14:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hou toch op, het was tegen Heerenveen toch ook al zo. Als je op het middenveld rode kaarten moet gaan incasseren om niet volledig onderuit te gaan.
Ik denk overigens wel dat PSV kampioen wordt.
Donderdag was tegen een Benfica wat toch al door was, net alsof die er nog 100% voor gaanquote:Op zondag 17 april 2011 13:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze jongen heeft ook donderdag gekeken...
Jij ziet wel vaker dingen.quote:
Twente zou zomaar de grote winnaar van het weekend kunnen worden.quote:Op zondag 17 april 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen.
Overigens zie ik ze allebei wel verliezen..
Niets gezien, moet je dan ook van de nieuwsbrief lid zijn ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 14:09 schreef TheDutchguy het volgende:
Ja, kreeg een mail omdat ik een VI abbo heb.
Ditquote:Op zondag 17 april 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga niet makkelijk denken, nec uit is ech niet makkelijk hoor, psv weet het ook.
Heb dus gewoon geluk gehadquote:Beste abonnee van Voetbal International,
De Eredivisie beleeft een spannende ontknoping. Bijna iedere week zijn er spectaculaire wedstrijden met verrassende uitslagen. U volgt alles op de voet met Voetbal International, maar uw abonnement op VI levert u ook nu weer extra voordeel op! U bent namelijk speciaal geselecteerd voor een gratis Eredivisie Live kijkcode.
Bekijk gratis een Eredivisiewedstrijd live op uw computer! (t.w.v. ¤ 6,-)
In samenwerking met Eredivisie Live bieden wij u graag een cadeautje aan. Op www.eredivisielive.nl kunt u komend weekend live de wedstrijd van uw favoriete team bekijken. Geheel gratis! Uiteraard is dit cadeau geheel vrijblijvend en zitten er verder geen verplichtingen aan!
Omdat Twente echt niet schoon gaat de komende weken, maar wel van Ajax zullen winnenquote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan jij in een kampioenschap van Psv geloven als je denkt dat het vandaag een verliespartij wordt?.
Nou ja dat valt nog te bezien. Geen van de top 3 bakt er nu iets van, dus kan je daar nog niks over zeggen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat Twente echt niet schoon gaat de komende weken, maar wel van Ajax zullen winnen
Laten we het hopenquote:Op zondag 17 april 2011 14:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh kut, coronel draagt z'n stropdas weer. Dan gaan we verliezen
Ik had er van de KNVB 1tje gekregenquote:
Heb je die nog liggen dan ofzo?quote:Op zondag 17 april 2011 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had er van de KNVB 1tje gekregen. Niks mee gedaan
bij mij bij toppers en laatste speelronde voor kampioenschapquote:Op zondag 17 april 2011 14:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
M'n hart gaat tekeer als een malle
Dat zeg ik dus ook. Twente en Ajax gaan ook beslist niet alles nog winnen.quote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja dat valt nog te bezien. Geen van de top 3 bakt er nu iets van, dus kan je daar nog niks over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |